عیدی شیرینی که مجری تلویزیون از مراجع گرفت

میزان نوشت: عبدالرضا امیراحمدی گفت: همه فیلم های سال 96 را دوست داشتم چون بالاخره هر کدام پیام خود را دارند. فیلم های «گشت ارشاد» و «خوب، بد، جلف» را به دلیل مفرح بودن و «تنگه ابوقریب» و «مغزهای کوچک زنگ زده» را نیز دوست داشتم.

عبدالرضا امیراحمدی مجری تلویزیون درباره نقش جشنواره ها در کمک کردن به کیفیت آثار گفت: امیدوارم با برگزاری جشنواره ها شاهد تاثیر در افزایش کیفیت آثار باشیم و حداقل حس رقابت بین همکاران ما، دیدگاه ها را تقویت کند.

امیر احمدی درباره دوری اش از تلویزیون در مقطعی اظهار کرد: من قصد ندارم به طور دائم در تلویزیون حضور داشته باشم، بعد از اجرای یک برنامه خود را برای برنامه بعد با اطلاعات و صحبت های جدید آماده می کنم تا حالت صعود و رو به رشد در کارهایم داشته باشم.

امیر احمدی با اشاره به خاطره ای نوروزی در زندگی اش افزود: در یک برنامه نوروزی پخش زنده در مرقد امام خمینی(ره)، بزرگان و مراجع به آنجا می آمدند و به من یک 500 تومانی هدیه دادند که برای من خاطره شیرینی شد. همه نوروزها برای من شیرین است، با شروع سال و دعای همگانی آدم انرژی می گیرد و کدورت ها کنار می رود. بهترین دعا «حول حالنا احسن الحال» است و همین دعا باعث می شود حال آدم خوب شود.

این مجری تلویزیون درباره فیلم های مورد علاقه اش در سال 96 بیان کرد: همه فیلم های سال 96 را دوست داشتم چون بالاخره هر کدام پیام خود را دارند. فیلم های "گشت ارشاد" و "خوب، بد، جلف" را به دلیل مفرح بودن و "تنگه ابوقریب" و "مغزهای کوچک زنگ زده" را نیز دوست داشتم. به نظر من فیلم بد دیدن بهتر از فیلم ندیدن است چون فیلم دیدن به افزایش مهارت های بهتر زندگی کردن کمک می کند.

58241

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 762001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
    36 2
    چه خبر مهمي