در روز دوشنبه 21 اسفند، خبری درباره سطح زندگی آیت‌الله جنتی بازدید زیادی داشت. خبرهایی هم درباره ناگفته‌های بازیگر «سلطان قلب‌ها» و شکستن سکوت بازار ارز پربازدید شدند.

در سرویس سیاست، از سطح زندگی آیت‌الله جنتی خبر دارید؟ سوالی بود که کاربران زیادی برای یافتن پاسخش روی آن کلیک کردند. همچنین تهدید دولت از سوی احمد توکلی یکی دیگر از پربازدیدهای این سرویس بود. نمایندگان به‌دنبال خانه‌تکانی در پاستور نیز مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس اقتصاد، وجود مشکل در سیستم ضدیخ بال‌ها و بدنه هواپیما مخاطبان زیادی پیدا کرد. سکوت بازار ارز شکست نیز کلیک زیادی خورد. قیمت خودروهای داخلی و وارداتی در آخرین روزهای سال هم چشم‌ها را خیره کرد.

در سرویس فرهنگ، ناگفته‌هایی از بازیگر «سلطان قلب‌ها» برای کاربران جذابیت زیادی داشت. انتقادی شدید به برنامه «مردان آهنین» تلویزیون هم مورد توجه قرار گرفت. پیام تبریک اصغر فرهادی برای تولد بهروز وثوقی هم توجه کاربران را به خود جلب کرد.

در سرویس جامعه، هویت سرنشینان هواپیمای سقوط کرده در شهرکرد پربازدید شد. واکنش رییس دانشگاه امیرکبیر به تجمعات دانشجویی روز گذشته توجه مخاطبان را به خود جلب کرد. همچنین چگونگی فعالیت فرهاد رهبر و معاونانش در دانشگاه آزاد کلیک زیادی خورد.

در سرویس بین‌الملل، پیشنهاد امارات برای مسجدی که ابوبکر بغدادی در آن اعلام خلافت کرد پربازدیدترین بود. همچنین ابراز تأسف ایران از سقوط هواپیمای ترکیه‌ مورد توجه قرار گرفت. دیگر خبر پربازدید، جزئیات حمله مهاجم مسلح به اقامتگاه سفیر ایران در وین بود.

در سرویس ورزش، رد پای یک ایرانی در ناداوری علیه استقلال پرخواننده شد. مورد عجیب بازیکن جدید استقلال هم مورد توجه قرار گرفت. تشکر فیس‌بوکی از علی دایی و علی پروین به سبک کی‌روش دیگر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس طنز و کاریکاتور، نذر ۲ میلیاردی آقای قالیباف مورد توجه قرار مخاطبان قرار گرفت.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 762220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =