دوشنبه 2 مهر 1397
سه شنبه 22 اسفند 1396 - 13:15:00 چاپ

زمان پرداخت کامل سود سهام عدالت

اقتصاد > اقتصاد کلان - سود سهام عدالت چهار گروه باقی مانده که 78 درصد مشمولین را تشکیل می دهند از دهه فجر تا پایان اسفند ماه به حسابشان واریز می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،بعد از پرداخت سود سهام عدالت تعدادی از مشمولین سودی دریافت نکردند که در خصوص زمان واریز چهار گروه باقی مانده از گروه مشمولین سهام عدالت سید جعفر سبحانی مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: سود سهام عدالت چهار گروه باقی مانده که 78 درصد مشمولین را تشکیل می دهند از دهه فجر تا پایان اسفند ماه به حسابشان واریز می شود.

وی در ادامه افزود: در دوازدهم بهمن ماه مصادف با شروع دهه فجر سود 22درصد از مشمولین که شامل 16دهک بودند و مبلغ حدود 600 میلیارد تومان به حسابشان واریز شد.

مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی با اشاره به اینکه پایان سال مالی برخی از شرکتهای موجود در سبد سهام خرداد ماه است، گفت: تعداد اندکی از شرکتهای موجود در سبد سهام پایان سال مالی آنها مربوط به خرداد ماه سال آینده می شود ولی با مذاکراتی که با این شرکتها انجام شده مقرر است تا در کوتاه ترین زمان ممکن تا قبل از نوروز 97 سود به حساب سازمان خصوصی سازی واریز و بین مشمولین باقی مانده تقسیم شود.

سبحانی اظهار کرد: در مرحله نخست واریز سود سهام عدالت حدود 930 میلیارد تومان سودبین تمامی مشمولین تقسیم شد که بر این اساس 16 گروه مشمولی که در مرحله اول 50 هزار تومان دریافت کرده بودند در مرحله انتهایی 100 هزار تومان دریافت خواهند کرد و سایر مشمولین این گروه که هیچ سودی دریافت نکرده بودند 150 هزار تومان دریافت و سود سال مالی 95 به صورت کامل تسویه می شود.

وی در انتها خاطر نشان کرد: سود مشمولین 4 گروه حدودا 80 هزار تومان و سود 16 گروه دیگر 150 هزار تومان است که تمام تلاش خود را می کنیم تا پایان سال 96 سود سال 95 را به صورت کامل تسویه کنیم.

35224

31 دیدگاه
  • بی نام
    چهارشنبه 23 اسفند 1396 - 11:57:11
    پاسخ
    15 0

    ورشکست نشن .26تومن پول 3کیلو تخم مرغ نمیشه .خجالت اور و شرم اوره .

    • بی نام
      چهارشنبه 23 اسفند 1396 - 12:07:13
      15 1

      مردم را همان که هستند فرض کرده اند.برادر من.

  • بی نام
    چهارشنبه 23 اسفند 1396 - 11:57:26
    پاسخ
    6 0

    به به با این 26هزار برم یک پراید بخرم و خودمو بکشم ممنون

  • بی نام
    چهارشنبه 23 اسفند 1396 - 11:58:18
    پاسخ
    5 1

    من یک میلیون سهام دارم یعنی مابقی سهام عدالتم را با اعتماد به گفته دولت خریدم ولی امروز فقط 24400 تومان به حسابم واریز شد خیلی بی عقلی و طمع کردم و رفتم کل سهام رو خریدم و این چنین ضرر کردم.

  • بی نام
    چهارشنبه 23 اسفند 1396 - 11:58:46
    پاسخ
    5 0

    قرار بود اواخر تابستان واریز کنند، حالا، قبل از نوروز به مردم عیدی میدهند اون هم با منت

  • بی نام
    چهارشنبه 23 اسفند 1396 - 11:59:00
    پاسخ
    7 0

    کجای این سهام عدالت است؟

  • بی نام
    چهارشنبه 23 اسفند 1396 - 11:59:11
    پاسخ
    0 0

    ............ ما كه نداريم چكار كنيم

  • بی نام
    چهارشنبه 23 اسفند 1396 - 11:59:22
    پاسخ
    7 0

    به خدای هممون ک این سهام اسمش فقط عدالته و الا خود بی عدالتیه

  • بی نام
    چهارشنبه 23 اسفند 1396 - 11:59:31
    پاسخ
    1 5

    نمیدونم چرا ولی فک میکنم اگه این پول خرج عمران و ابادی میشد بهتر بود لا اقل اینطوری گدا پروری هم نمیکردیم

  • بی نام
    چهارشنبه 23 اسفند 1396 - 11:59:48
    پاسخ
    0 0

    من مشمول سهام عدالت بودم ولی برای من تا این لحظه هیچی واریز نشده

  • بی نام
    چهارشنبه 23 اسفند 1396 - 11:59:58
    پاسخ
    0 0

    آنهائی که هنوز ثبت نام نکرده اند چگار باید بکنند

  • بی نام
    چهارشنبه 23 اسفند 1396 - 12:00:08
    پاسخ
    3 1

    ۲۶۷۰۰تومن اینو میدادید به کمیته امداد

  • بی نام
    چهارشنبه 23 اسفند 1396 - 12:00:17
    پاسخ
    0 1

    من ثبت نام کامل انجام دادم و کدشبا هم وارد کردم تاییذیه هم گرفتم ولی هنوز پیامک واریز دریافت نکردم بانک عامل خودم صادرات و بذای خانواده بانک ملی هست

  • بی نام
    چهارشنبه 23 اسفند 1396 - 12:05:39
    پاسخ
    2 0

    یعنی چی بالاخره کی سود پرداخت مبشه

  • بی نام
    چهارشنبه 23 اسفند 1396 - 12:05:55
    پاسخ
    4 0

    من یک میلیون و يک تومان می فروشم اگه راست می گه نقد بدهد سهام را بگیرد

  • بی نام
    چهارشنبه 23 اسفند 1396 - 12:06:06
    پاسخ
    3 0

    چرا هنوز سود سهام مارو نریختن به حساب؟

  • بی نام
    چهارشنبه 23 اسفند 1396 - 12:06:21
    پاسخ
    4 0

    این چه برنامه ای هست؟ اگر قرار باشد با پول خودمان سهام بگیریم . از بورس می گیریم ، اگر این سهام عدالت هست پس باید عادلانه باشد و قشر ضعیف جامعه صاحب این سهام بشوند . لطفا با مردم اینطوری رفتار نکنید اگر می خواهید از مردم پول بگیرید رک و راست بگید پول کم داریم و می خواهیم پول جمع کنیم.

  • بی نام
    چهارشنبه 23 اسفند 1396 - 12:06:35
    پاسخ
    3 0

    با تشکر از مسئولین : 530 هزار تومن بده بعد 150 هزار تومن بهت سود میدیم

  • بی نام
    چهارشنبه 23 اسفند 1396 - 12:06:48
    پاسخ
    1 0

    سال آینده: با توجه به رای نمایندگان مجلس وجوه سهام عدالت و اختیار پرداخت سود به کمیته امداد واگذار شد و توانمندان حذف شدند...

  • بی نام
    چهارشنبه 23 اسفند 1396 - 12:06:58
    پاسخ
    4 0

    یعنی جداً مردم رو چی فرض کردین؟

  • بی نام
    چهارشنبه 23 اسفند 1396 - 12:07:49
    پاسخ
    0 1

    پول نقد نخواستيم. به باقيمانده سهم سهام اضافه كنيد.

  • بی نام
    چهارشنبه 23 اسفند 1396 - 12:08:01
    پاسخ
    4 0

    خیلی مسخره است.با این سهام عدالتشون.پرداخت 2.5میلیون برای گرفتن 750000تومن.معامله خوبیه انهم برای مردم اکثرا بدبخت ایران.

  • بی نام
    چهارشنبه 23 اسفند 1396 - 12:08:11
    پاسخ
    3 0

    بعد این همه سال سود ندادید چی شد؟؟؟؟سود ها کجا رفت ؟؟؟؟ اقلا جای اقساطش حساب کنید.

  • بی نام
    چهارشنبه 23 اسفند 1396 - 12:08:23
    پاسخ
    1 0

    کارمند بازنشسته کشوری که قرار بود مبلغ سهام عدالت به صورت قسطی ازش کم بشه حالا باید یکجا بخره؟؟؟

  • بی نام
    چهارشنبه 23 اسفند 1396 - 12:08:34
    پاسخ
    4 0

    واقعا که عجب سهام عدالتی "عدالت"

  • بی نام
    چهارشنبه 23 اسفند 1396 - 12:12:21
    پاسخ
    4 0

    دوازده سال است که قراره سود بدن

  • بی نام
    چهارشنبه 23 اسفند 1396 - 12:13:29
    پاسخ
    1 0

    ملت من که 20 سال تو بورس سهام خرید و فروش میکنم الان دو چند ساله تو ضرر کاملن. یعنی با 20 سال تجربه تقریبا 70درصد اصل سرمایم تو بورس نابود شده.سهام عدالت قرار بود باری از دوش مردم بردارد نه اینکه فشار بر زندگی مردم باشد.

  • بی نام
    چهارشنبه 23 اسفند 1396 - 12:21:58
    پاسخ
    0 0

    من که یک بازنشسته هستم هنوز مرحله اول رو دریافت نکردم.

  • بی نام
    چهارشنبه 23 اسفند 1396 - 12:22:06
    پاسخ
    0 0

    پس بازنشسته ها چى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • بی نام
    چهارشنبه 23 اسفند 1396 - 12:22:42
    پاسخ
    2 0

    تکلیف ما چیست مانده تا یک ملیون رو تکمیل کردیم ولی جای ۱۵۰ نوشتن 75 بهتون تا آخر سال می‌دیم پس سود روز شمار پول من که به حساب سازمان ریختم کجا رفت مگه خودتون نگفتیم هر کس قبل از تشکیل مجامع شرکت ها که در آن درباره تقسیم سود 95 تصمیم گیری میشه پول بریزه و تکمیل کنه سود کامل 95 رو میگیره آقای جهانگیری حتی گفت تا آخر مهر هر کسی تکمیل کنه سود 95 رو کامل میگیره توجه نصف شرکت ها مجمعشون آخر تیر بود نصف دیگر شرکت ها آخر شهریور یا مهر و هر کس قبل از مجمع سهم خرید و سهمشو کامل کرد باید به عنوان سهامدار بهش سود 95 کامل تعلق بگیره طبق قانون بورس

  • سود کامل رو دادن
    جمعه 25 اسفند 1396 - 11:16:40
    پاسخ
    1 0

    من راننده تاکسی هستم و باقی سهام رو در شهریور پانصد تومان دادم خریدم و خوشبختانه 150 تومان کامل رو به من دادن برای باقی هم که تکمیل کردن الان برن سامانه سهام عدالت سود علی الحساب 95 رو براشون زده 150 و ناراحت نباشن بهشون سود رو کامل میدن سهام هم زده یک ملیون تومان کامل متعلق به شماست با قیمت ده سال قبل و هنگام واگذاری که الان اون یک ملیون در بورس 2360 قیمتش هست

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

پربیننده‌ترین