فرمانده انتظامی استان اصفهان در نشست خبری پایان سال خود گفت: با صدای بلند اعلام می کنیم که تحرک اراذل خط قرمز نیروی انتظامی است و هر دستی قمه به روی مردم بکشد با تیر خواهیم زد و برای حفظ امنیت مردم اجازه ایجاد نا امنی به اراذل و اوباش نمی دهیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار مهدی معصوم بیگی  در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان اصفهان اظهار داشت: نیروی انتظامی در استان به عنوان اولویت به موضوع مواد مخدر پرداخته است به نوعی که در سال جاری ۲۹ تن انواع مواد مخدر را کشف و بالغ بر ۲۱ هزار نفر در این حوزه اعم از قاچاق‌چیان عمده و خرد، فروشندگان، توزیع کنندگان و معتادان متهاجر دستگیر شدند.

معصوم بیگی گفت: همچنین ۶۵۵ طرح در این استان اجرا و ۱۴۵ باند تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی و با آنها برخوردهای لازم انجام شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان اشت: در حوزه مبارزه با سرقت و کشف آن اتفافات خوبی رقم خورده است و با توجه به تاکید رهبر انقلاب مبنی بر اینکه تلاش کنید اموال مردم کشف و به مال باختگان مسترد شود این موضوع طراحی و برنامه ریزی شد.

وی اضافه کرد: بر این اساس بالغ بر ۱۴۱ میلیارد تومان اموال مسروقه کشف و به صاحبان آن یعنی مال باختگان برگشت، همچنین ۲۵۰ باند جرائم در این راستا شناسایی شد که نسبت به سال گذشته ۲۶ درصد افزایش یافت.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با تاکید بر اینکه بانوان در رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی الزام بیشتری دارند، بیان داشت: همچنین درسال جاری ۳۳۴ هزار و ۹۱۳ گواهینامه صادر شد که حدود ۲۴۰ درصد، گواهینامه اولی بوده است.

اصفهان رتبه نخست تعداد جان باختگان تصادفات موتورسیکلت و عابرپیاده را دارد

وی با اشاره به تصادفات درون شهری و برون شهری ابراز داشت: تعداد ۳۵۰ نفر جان باخته درون شهری و ۵۶۰ برون شهری ناشی از تصادف داشتیم که میزان بسیار بالایی است و عمدتا به دلیل عدم رعایت قانون ومقررات رخ می‌هد و این در حالی است که در حوزه برون شهری هفت درصد نیز کاهش جان باختگان را داشتیم.

معصوم بیگی با بیان اینکه چندین برابر این میزان مصدوم وجود دارد، تاکید کرد: در استانی که پایگاه تمدن و فرهنگ است انتظار داریم آمار جان باختگان و مصدومان با همیاری مردم کاهش پیدا کند.

وی افزود: جان باختگان ناشی از موتور سیکلت ۵۷ درصد و عابران پیاده ۲۸ درصد کل تصادفات استان را تشکیل داده است به نوعی که رتبه نخست کشور را در این ارتباط داریم که بیشترین دلیل تصادف عدم توجه به جلو، عدم رعایت فاصله طولی و سرعت غیرمجاز است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه در حوزه قاچاق کالا سه هزار و ۷۰۰ پرونده وجود دارد، گفت: پرونده های بالای ۵۰۰ میلیون تومان بیش از ۳۶ درصد رشد داشته است.

وی افزود: در این ارتباط بالغ بر هفتاد میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف و ۹۶ قاچاقچی دستگیر شدند، همچنین در سال جاری بیش از یک هزار دستگاه حامل قاچاق توقیف شد که بیش از ۳۰ درصد افزایش داشته است و بالغ بر چهار هزار نفر قاچاقچی کالا دستگیر شدند.

طرح «کوا» برای مبارزه با آسیب های فضای مجازی برای کودکان

سردار معصوم بیگی با اشاره به اینکه طرح «کوا» یعنی کودک و اینترنت در نیروی انتظامی در حال انجام است، بیان داشت: بر این اساس طی تفاهم نامه با استانداری و آموزش و پرورش کارشناسان در مدارس آسیب های فضای مجازی را به دانش‌آموزان گوشزد می کنند.

وی اضافه کرد: پلیس ۱۱۰ در فضای مجازی و یا فوریت های فضای مجازی توسط پلیس اصفهان در حال انجام است که امیدواریم در نیمه دوم سال ۹۷ فوریت های فضای مجازی در اصفهان به عنوان استان پایلوت عملیاتی شود.

هر دستی قمه به روی مردم بکشد با تیر خواهیم زد

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به موضوع مبارزه با اراذل و اوباش تصریح کرد: با صدای بلند اعلام می کنیم که تحرک این افراد خط قرمز نیروی انتظامی استان است و هر دستی قمه به روی مردم بکشد با تیر خواهیم زد و اجازه نمی دهیم اراذل و اوباش عرض اندام کنند.

 

48

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 762488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۲
    1 1
    درود بر فرمانده شجاع ، عزیز و ولایتمدار اصفهان سردار معصوم بیگی