ایسنا نوشت: معاون عملیات اورژانس کشور از فوت 3 نفر در جریان حوادث چهارشنبه‌سوری سال جاری خبر داد.

حسن نوری در تشریح آخرین آمار مصدومین شب چهارشنبه آخر سال گفت: از ابتدای اسفند تاکنون 969 مصدوم در جریان حوادث شب چهارشنبه آخر سال داشتیم که از این تعداد 516 نفر مربوط به حوادث امروز بودند.

وی افزود: از مصدومین امروز 10 درصد را خانم‌ها و 90 درصد را آقایان تشکیل می‌دهند. همچنین 35 درصد مراجعات به بیمارستان‌ها آسیب‌های از ناحیه صورت و چشمی بوده است.

معاون عملیات اورژانس کشور درخصوص رنج سنی آسیب‌دیدگان حوادث چهارشنبه‌سوری تاکید کرد: بیشتر مصدومین در رنج سنی 8 تا 20 سال بوده‌اند. همچنین بیشترین حوادث در استان‌های تهران، کرمانشاه، کردستان و آذربایجان غربی و شرقی بوده است.

وی درباره مقایسه حوادث سال گذشته با شب چهارشنبه آخر سال 1396 گفت: قطعا این مقایسه در پایان امشب اعلام خواهد شد اما تا این لحظه فوتی‌های سال گذشته در جریان حوادث شدیدتری که روی داده بود، بیشتر بوده اما امسال تاکنون جمعاً سه فوتی داشته‌ایم که از این تعداد یک مورد مربوط به امروز و دو مورد مربوط به روزهای قبل و از ابتدای اسفندماه تا به امروز بوده است.

افزایش مصدومان شب چهارشنبه آخر سال

به گزارش وبدا،‌ سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت: امروز تا کنون در کشور 930 نفر دچار آسیب های ناشی از حوادث شب چهارشنبه آخر سال شدند که 209 مورد سوختگی درجه دو وسه بوده است.

او گفت: در تهران در روز جاری و تا کنون 236 نفر شامل 51 زن و 185 مرد دچار آسیب های ناشی از حوادث شب چهارشنبه آخر سال شدند که 68 مورد از آنها دچار سوختگی درجه دو و سه، سه نفر دچار قطع عضو و 18 نفر دچار شکستگی شدند. 307 نفر از مصدومانی که از اول اسفند تا کنون دچار مصدومیت شدند، عابرین پیاده بودند.

گزارش ۵۳ مورد آتش سوزی در ۴ ساعت

مهر نوشت: بهروز رضایی، مدیر ستاد آتش نشانی شهر تهران درباره مهمترین تماس ها با سامانه ۱۲۵ گفت: از ساعت ۱۷ و ۲۰ تا ۲۱ و ۳۰ دقیقه ۵۳ سه مورد آتش سوزی به سامانه ۱۲۵گزارش شده است که ۴۷ مورد مربوط به حریق های مسکونی و ۶ مورد مربوط به حریق های ساختمان های تجاری بوده است.

وی افزود: در این حوادث ۳ نفر به صورت جدی مصدوم شدند که ۲ نفر مرد و یک نفر خانم بوده است.

مدیر ستاد آتش نشانی در خاتمه گفت: همچنین گزارش هایی از آتش زدن سطل های مکانیزه، ضایعات و حتی فضای سبز نیز به آتش نشانی گزارش شده است.

 

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 762595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۲
    0 0
    داریم خفه میشیم هوا بالای 150 شد تو منطقه ما.ساعت 6 بعد ازظهر 49 بود