توسعه فرهنگی کردستان مغایر با فرهنگ اصیل کردی نباشد

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: ترویج برخی مباحث باید به گونه‌ای باشد که اصالت و فرهنگ اصلی مردم کردستان زیر سوال نرود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، محمود الله‌مرادی در دومین جلسه هماهنگی خدمات سفر استان کردستان با اشاره به اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان دنبال ایجاد بستری آرام همراه با امنیت و بدور از بی ‌توجهی به ارزش‌ های دینی و انقلابی است، اظهار کرد: ما به دنبال این هستیم که مسافران در آرامش و امنیت کامل مسافرت خوبی داشته باشند و بتوانند ساعات خوبی را در کردستان تجربه کنند و با خاطره خوبی از استان کردستان به شهر خود بازگردند.
وی گفت: نخستین و اصلی‌ترین وظیفه مدیران در نظام جمهوری اسلامی، حفظ ارزش‌ های اسلامی است و باید جلوگیری از مفاسد را به صورت ویژه مورد توجه قرار دهند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با بیان اینکه رعایت این ارزش‌ ها در تمام برنامه ‌ها باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: همه ما در این راستا وظایفی داریم که باید آن را به نحو احسن انجام دهیم.
الله مرادی بیان کرد: متاسفانه برخی از مدیران که مدیر جمهوری اسلامی هستند، تنها وظیفه‌ خود را به دستگاه مربوطه خلاصه کرده‌اند.
وی با اشاره به توطئه ‌های دشمنان در راستای حذف ارزش ‌های دینی و اسلامی در جوامع اسلامی، اظهار داشت: این نکته را نباید فراموش کنیم که در جنگ نرم قدم به قدم ارزش‌ های ما را از بین می‌برند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان تصریح کرد: مردم کرد از لحاظ لباس، زبان، رسوم و غیره از جایگاه خاصی برخوردار هستند، اما ما در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با مسائل و برنامه‌ هایی که در آن ارزش ‌ها رعایت نشود به شدت برخورد خواهیم کرد و ترویج برخی مباحث باید به گونه‌ای باشد که اصالت و فرهنگ اصلی مردم کرد زیر سوال نرود.
الله مرادی در ادامه با بیان اینکه تک تک مسوولان در مقابل خون شهدا مسوول هستند، خاطر نشان کرد: نباید اجازه دهیم به این ارزش‌ ها بی‌توجهی شود و در برنامه ‌های فرهنگی حفظ ارزش‌ هایی که خون شهدا برای حفظ آنها ریخته شده امری ضروری است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 762913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =