ایران نوشت: حدود ساعت 7:30 روز گذشته مرد موتورسواری که حدود 50 تا 60سال دارد سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت، پشت یک دستگاه خودروی پارک شده در خیابان «مهدی» کمین کرد و چشم به در منزلی دوخت که متعلق به یک زوج کارمند بانک بود.

او گاهی از پشت خودرو سرک می کشید و به در منزل مذکور در خیابان مهدی 2 نگاهی می انداخت. انتظار این مرد زیاد طولانی نشد و زوج کارمند سوار بر خودرو از پارکینگ بیرون آمدند.

مرد راننده دنده عقب به سمت خیابان اصلی حرکت کرد که ناگهان مهاجم موتورسوار، لوله سلاح را روی شیشه سمت سرنشین خودرو گذاشت و صدای وحشتناک دو بار شلیک گلوله، اهالی محل را از خانه های شان بیرون کشید.

گلوله های سلاح شکاری که از فاصله نزدیک شلیک شده بود به زیر بغل و پهلوی زن 40 ساله اصابت کرد و او روی صندلی خودرو افتاد. مرد راننده که گلوله ای به او برخورد نکرده بود، بلافاصله از خودرو بیرون آمد و از شهروندان کمک خواست.

مهاجم مسلح نیز در پی شلیک مرگبار ، موتورسیکلت و اسلحه شکاری را در محل وقوع حادثه رها کرد و گریخت. دقایقی بعد، زن جوان که «ن – ر» نام داشت به بیمارستان فارابی مشهد انتقال یافت تا شاید از مرگ نجات یابد. همزمان با انتقال مجروح حادثه به مرکز درمانی و با توجه به حساسیت موضوع که به شیوه ای وحشتناک رخ داده بود، معاون سیاسی و امنیتی دادستان مشهد به بررسی ماجرا پرداخت. قاضی «حسن حیدری» دستور داد تا پلیس اطلاعات و امنیت خراسان رضوی، پرونده شلیک مسلحانه در خیابان مهدی را پیگیری کند اما در حالی که تحقیقات مقدماتی در این باره آغاز شده بود، خبر دیگری در بی سیم های پلیس پیچید. 

تلاش پزشکان برای نجات زن 40 ساله به نتیجه نرسید و او بر اثر شدت عوارض ناشی از اصابت گلوله ها جان باخت. 

با مرگ این زن جوان، پرونده جنایی دیگری روی میز بازپرس ویژه قتل عمد گشوده شد و قاضی «علی اکبر احمدی نژاد» با ورود به مرکز درمانی، تحقیقات قضایی خود را برای شناسایی مهاجم مسلح آغاز کرد.

کارآگاهان اداره جنایی که قاضی شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد را همراهی می کردند با صدور دستورات ویژه ای از سوی مقام قضایی به ردیابی مهاجم مسلح پرداختند. 

دقایقی بعد دامنه بررسی های پلیسی و قضایی به محل وقوع جنایت کشید. همسر مقتول به مقام قضایی گفت: وقتی از منزل بیرون آمدم دنده عقب حرکت کردم، مهاجم مسلح به طور ناگهانی از شیشه جلوی سمت سرنشین شلیک کرد که گلوله ها به همسرم خورد.

ادامه تحقیقات با استعلام شماره پلاک موتورسیکلت نیز بیانگر آن بود که مهاجم از موتورسیکلت سرقتی در ارتکاب جرم استفاده کرده است به همین دلیل موتورسیکلت و اسلحه شکاری که در محل رها شده بود، برای اثربرداری و بررسی های پلیسی به اداره جنایی آگاهی منتقل شد. تحقیقات بیشتر نشان داد که مهاجم مسلح ابتدا به صورت پیاده از محل گریخته سپس سوار یک دستگاه خودرو شده است.

تحقیقات بیانگر آن است که زوج مذکور کارمند بانک بودند که هدف شلیک مرگبار موتورسوار میان سال قرار گرفتند.
45302
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 763602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
    2 1
    اقای علم الهدی این همه قتل و دزدی و فخشا تو مشهد واقعا جای تاسف داره پیگیری نمیکنید یا امام رضا خودت ببخش ما رو
  • بی نام A1 ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
    1 1
    باید هرچه زودتر پیداش کنند و اعدامش کنن تا برای بقیه درس عبرتی بشه.خدا لعنتش کنه ک شب عید ی خانواده رو عزادار کرد