۰ نفر
۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۹
قتل هولناک ۲ برادر

«خبر جنوب» نوشت: پرونده قتل دو برادر در شهرستان داراب وارد مرحله تازه ای شد.

چندی قبل مرد جوانی سوار بر خودروی خود در حال عبور از جادهای در حاشیه شهرستان داراب بود که چشمش به دو جسد در کنار جاده افتاد. مرد که وحشت کرده بود از ماشین پیاده شد و با دیدن رد خون و اجساد بیجان دو پسر جوان با پلیس تماس گرفت و ماجرا را گزارش کرد. دقایقی بعد مأموران پلیس همراه بازپرس دادسرای این شهر راهی محل حادثه شدند و تحقیقات برای کشف راز مرگ دو پسر جوان شروع شد.

متخصصان پزشکی قانونی در معاینات اولیه علت اصلی مرگ دو جوان را اصابت گلوله اعلام کردند و گفتند که حدود چند ساعت از زمان جنایت میگذرد. باتوجه به مدارکی که از جیبهای قربانیان بهدست آمد مشخص شد که آنها دو برادر هستند اما آنچه هنوز معلوم نبود، اینکه از سوی چه کسانی و با چه انگیزهای به قتل رسیدهاند. کارآگاهان در ادامه بررسیها موفق به کشف یک سرنخ در جیب یکی از مقتولان شدند.

براساس این فرضیه، مأموران حدس میزدند که دو برادر جوان صاحب ملکی بودهاند که عامل و یا عاملان جنايت به دلیل اختلاف نقشه قتل را عملی کردهاند. با این فرضیه بررسیها ادامه یافت و در ادامه تحقیقات خانواده مقتولان شناسایی شدند. در پرس و جو از آنها مشخص شد که این دو برادر با کسی دشمنی نداشتهاند. بنابراین حدس اولیه پلیس درباره اینکه جنایت از سوی یک آشنا رخ داده است قوت گرفت.در این مرحله تنها سرنخی که در دست بود یک کاغذ از قربانیان بود.

نقشه زیرکانه
کارآگاهان تحقیقات را آغاز کردند. این جست و جوها بعد از چند ساعت نتیجه داد و سرانجام مدرکی از قربانیان در نزدیکی یکی از محلات به دست آمد. ماموران در ادامه متوجه شدند كه یکی از آشنایان قربانیان از زمان جنایت متواری شده است.

بنابراین ظن ماموران به او بیشتر شد و در چنین شرایطی بازپرس جنایی دستور بازداشت او را صادر كرد. با گذشت چند روز از این جنایت هولناك، مرد جوان دستگیر شد اما در تمامی مراحل بازجویی مدعی شد كه بیگناه است و نقشی در جنایت ندارد. سكوت مرد جوان چند روز ادامه داشت و این در حالی بود كه هر روز سرنخهای بیشتر علیه او به دست میآمد. در نهایت مرد جوان كه میدید انكار جنایت بیفایده است، لب به اعتراف گشود و راز جنایت هولناك را فاش كرد.

این مرد گفت: من و قربانیان از مدت ها قبل بر سر مسائل مالی با یکدیگر اختلاف شدید داشتیم و هر بار سر همین موضوع باهم درگیر
می شدیم.

روز جنایت با قصد و نیت قبلی گوشهای کمین کرده و منتظر فرصت مناسبی بودم تا از آنها انتقام بگیرم. ساعت ها در انتظار آنها نشستم تا اینکه از محل جنایت عبور کردند.

مسافتی آنها را تعقیب کرده و سپس در یک موقعیت مناسب به سمت آنها شلیک کردم. با اعترافات این مرد، ماموران وی را به محل جنایت منتقل كردند و او در جریان بازسازی صحنه قتل شرح داد كه چطور دو برادر جوان را به قتل رسانده است. با تكمیل تحقیقات این پرونده با صدور کیفرخواست برای صدور حکم نهایی به دادگاه ارسال شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 763827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =