کمک خیرخواهانه ۸۴۰میلیون تومانی اتاق بازرگانی ارومیه در سال ۹۶

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه گفت: در سال ۹۶ اعضای اتاق بیش از ۸۴۰میلیون تومان به ساخت و بازسازی مدارس، کمک به مناطق زلزله زده کرمانشاه، آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و دانش‌آموزان کم برخوردار کمک کرده‌اند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، حسن انتظار در جمع خبرنگاران گفت: در سالی که گذشت و در راستای تعامل با دولت، همکاری‌های خوبی با مسئولین دولتی برای حل مشکلات بخش خصوصی صورت گرفت و با تعامل انجام گرفته با استاندار جدید استان، قرار شد در سال آینده جلسات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی منسجم‌تر از قبل برگزار شود.

وی با اشاره به تلاش‌های ۵ کمیسیون تخصصی در اتاق برای حداقل رساندن مشکلات صنعت و تولید در استان افزود: ۳ پیشنهاد از سوی کمیسیون‌های تخصصی اتاق بازرگانی ارومیه در قالب طرح ارائه شده از سوی اتاق ایران به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید.

رئیس اتاق بازرگانی ارومیه اظهار کرد: در سفر استاندار اربیل اقلیم کردستان عراق، بخش زیادی از مشکلات تجار و بازرگانان استان برای مراودات اقتصادی با این منطقه حل و قرار شدهیچ مبلغی از آنان هنگام ورود به این اقلیم دریافت نشود.

انتظار گفت: در سالی که پایان رسید، بیش از ۲۰۰میلیون تومان کمک از اعضای اتاق ارومیه به منظور کمک به مناطق زلزله و احداث ۲ مدرسه به‌نام استان آذربایجان‌غربی ارسال شد ضمن اینکه مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان برای کمک به بازسازی و ساخت ۴ مدرسه در مناطق سیل زده استان اهدا شد.

انتظار خاطر نشان کرد: کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و تامین هزینه‌های اردوهای راهیان نور از جمله کمک‌های دیگر اعضای اتاق بازرگانی ارومیه بود.

وی اضافه کرد: امسال همچنین برای کمک به اعضا در سایر شهرستان‌های استان، ۴ نمایندگی در شهرهای مهاباد، ماکو، پیرانشهر و خوی راه‌اندازی شد.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 763924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =