واکنش ستاره پرسپولیس به قراردادی که با استقلال بست

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه دوست داشت مهدی طارمی از این تیم برود، گفت: مذاکره‌ام با استقلال زوری بود و دست خودم نبود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسلمان درباره عدم دعوتش به تیم ملی و اینکه آیا کی روش با او مشکلی دارد؟ گفت: نمی دانم. خودم دوست دارم دلیلش را بدانم ولی بازیکن هم پست من زیاد است. چون آنها را هم دعوت نمی کند، من سئوالی نمی کنم. شاید بازیکنان اینجوری را دوست ندارد! آرزوی هر بازیکنی است که در تیم ملی کشورش بازی کند ولی تیم ملی هم بهترین تیم چند سال اخیر است و در آسیا در رده اول قرار دارد. گلایه ای نیست. تیم ملی بهترین کارنامه را داشته است.

وی در خصوص مهدی طارمی و جدایی اش از پرسپولیس، تصریح کرد: دوست داشتم مهدی از پرسپولیس بود. او برای پرسپولیس زحمتش را کشید و دو سال بهترین بازیکن ایران شد. در این شرایط صلاح بود طارمی برود و برایش بهتر شد که به قطر رفت.

مسلمان یادآور شد: وقتی مهدی در قطر گل می زند از ته دل خوشحال می شوم چون اینجا او را اذیت کردند و گفتند موفق نمی شود. امیدوارم از قطر هم به یک تیم بهتر برود.

هافبک پرسپولیس درباره سال ۹۶ هم گفت: آخر این سال دارد بد تمام می شود ولی سال ۹۷ جبران می کنم.

مسلمان با بیان اینکه از کودکی واقعا پرسپولیسی بوده است، درباره مذاکره اش با باشگاه استقلال هم گفت: من در ذوب آهن بودم که با سرمربی تیم مشکل پیدا کردم و مدیرعامل باشگاه گفت جز استقلال به تیم دیگری نمی توانی بروی. بنابراین مجبور شدم با استقلال مذاکره کنم که در نهایت به توافق نرسیدیم و من به فولاد رفتم. رفتنم دست من نبود؛ زوری بود!

 


256 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 764005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =