۰ نفر
۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۳:۳۷
یار مهربان؛ میهمان بهاری

همزمان با شروع سفرهای نوروزی برخی از کتابخانه های استان برای ارائه خدمات دایر هستند. اقدامی که از سوی برخی از اعضای کتابخانه مورد موافقت امور کتابخانه های عمومی استان زنجان قرار گرفته است.

به گزارش خبرآنلاین،امیر علی نیک بخش، مدیر کل کتابخانه های عمومی استان زنجان در این باره گفت: پیرو درخواست‌های اعضاء کتابخانه های عمومی در خصوص باز بودن کتابخانه‌ها در ایام تعطیلات نوروزی و با هدف خدمات‌رسانی و افزایش رضایت‌مندی مراجعان و مخاطبان کتابخانه‌ها برخی از کتابخانه‌های عمومی استان زنجان در ایام تعطیل نوروز، نسبت به ارائه خدمت اقدام خواهند کرد.

به گفته وی، با هماهنگی های انجام گرفته با مسوولان کتابخانه ها، تعدادی از کتابخانه های عمومی بر اساس میزان درخواست‌های اعضاء، میزان مراجعه و امانت آن‌ها برای فعالیت در تعطیلات نوروزی در نظر گرفته شده است.

نیک بخش افزود: برای رفاه حال مراجعان و اعضای کلیه کتابخانه های عمومی استان 5 الی 8 فروردین از ساعت 8:30 الی 14:30 در خدمت مراجعان خواهند بود.

مدیر کل کتالبخانه های عمومی استان با اعلام اینکه 8 باب کتابخانه نیز در استان در ایام تعطیلات رسمی نوروز به ارائه خدمت خواهند پرداخت،اظهار کرد: اعضاء و مخاطبان کتابخانه‌های عمومی می‌توانند برای اطلاع از وضعیت مشخصات و ساعت فعالیت کتابخانه‌های عمومی فعال در تعطیلات نوروزی به سایت اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان به نشانی www.zanjanpl.ir مراجعه نمایند.

تعطیلات عید فرصت مغتنمی برای دوستداران کتاب است تا با برنامه ریزی انجام گرفته برخی از کتاب های مورد علاقه خود را مطالعه کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 764063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =