«خبرجنوب»؛ تنها روزنامه‌ای که تعطیلات ندارد، حتی در نوروز

روزنامه «خبرجنوب» به بیستمین سال تداوم انتشار خود در تعطیلات نوروز رسید.

از بیست سال قبل که حسین واحدی پور مدیر مسئول نشریات بین المللی خبر، بنای تداوم انتشار روزنامه «خبرجنوب» در تعطیلات نوروزی را گذاشت تا به امروز این روزنامه توانسته بخش بزرگی از خلاء اطلاع رسانی در ایام عید را پر کند و به این ترتیب تنها روزنامه ای باشد که یکه تاز انتشار بی وقفه حتی در طولانی ترین تعطیلات کشور باشد.

واحدی پور با بیان این که موسسه «خبر» در سه سال اخیر توانسته است با تجهیز کادر فنی خود در فضای مجازی در این عرصه نیز پرقدرت تر از قبل وارد شود، افزود: انعکاس آخرین رویدادهای ایران و جهان از طریق سایت و شبکه های اجتماعی این موسسه رسانه ای و در کنار آن تمرکز بر تحلیل رویدادها و گزارش ها در روزنامه «خبرجنوب»، برنامه ای است که موسسه خبر به عنوان مهمترین سیاست رسانه ای خود دنبال کرده و نشان داده است که در عرصه اطلاع رسانی رسانه های مکتوب و مجازی نه تنها رقیب هم نیستند بلکه به عنوان مکمل یکدیگر، درایفای نقش رسانه ای عمل می کنند.

وی افزود : بر اساس همین استراتژی رسانه ای، رویکرد موسسه خبر بر این مبنا قرار گرفته که اخبار دست اول و رویدادهایی که ارزش خبری آن از فوریت برخوردار بوده از طریق سایت و فضای مجازی این رسانه در اختیار مردم قرار گرفته و آنچه از آن به عنوان اخبارتکمیلی و تحلیلی یاد می شود در نسخه چاپی خبرجنوب به مخاطبان عزیز منعکس می شود.

به گفته مدیر مسئول «خبرجنوب»، این روزنامه در 39 سال گذشته با رعایت دو اصل شفاف سازی و صداقت توانسته با تکیه بر اعتماد مخاطبان خود و بدون وابستگی به خطوط و جریانات سیاسی اهداف رسانه ای خود را دنبال کند.

لازم به یاد آوری است که روزنامه «خبرجنوب» متشکل از کادر تحریریه ، فنی و امور چاپ و توزیع از 28 اسفند ماه و همزمان با تعطیلی دیگر روزنامه ها چاپ نوروزی خود را آغاز کرده و انتشار آن تا سیزدهم عید ادامه دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 764269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =