به منظور آمادگی نیروهای حاضر در طرح گردشگری دریایی ، مانور جستجو و نجا ت دریایی در حوزه سواحل حاکمیتی بندرامیرآباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه مازندران؛ مدیر بنادرودریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد با تأکید بر اینکه اجرای مطلوب طرح گردشگری دریایی، حفظ محیط زیست دریایی و اشاعه فرهنگ گردشگری دریایی از اهداف اصلی اجرای این طرح می باشد گفت به همین منظور مانور جستجو و نجا ت دریایی جهت آمادگی مجریان طرح برای هماهنگی بیشتر نیروها در محدوده تحت پوشش بندرامیرآباد برگزار شد.

مهندس سیاوش رضوانی با بیان اینکه با انجام برنامه های فرهنگی و تبلیغات موثر گردشگری دریایی را در میان مسافران اشاعه داد افزود پاک سازی سواحل دریا توسط تیم مقابله با آلودگی بندر امیرآباد، نصب بنر، توزیع بروشور و پخش کلیپ حاوی مضامین ایمنی گردشگری دریایی از تلویزیون شهری نمونه ای از برنامه های صورت گرفته در این راستا می باشد.

وی تجهیز شناورهای عضو طرح همیار ناجی به تجهیزات ایمنی مورد نیاز از قبیل جلیقه های نجات بزرگسال و کودک و اجرای عملیات بویه گذاری در محدوده طرح گردشگری بمنظور، تعیین و تفکیک مسیر تردد شناور های تفریحی را از دیگر اقدامات انجام گرفته در این طرح برشمرد.

شایان ذکر است در سال ۹۶ بیش از ۱۷ هزار گردشگر دریایی از سواحل تحت پوشش بندرامیرآباد بازدید کردند و پیش بینی می شود امسال با تمهیدات و هماهنگی های صورت گرفته میان ارگان های دریایی مشارکت کننده در طرح نوروزی گردشگری دریایی این تعداد به ۲۰ هزار نفر برسد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 764306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =