ستاره پرتغالی خط حمله تیم فوتبال رئال مادرید با ۳ گلی که در بازی اخیر تیمش برابر خیرونا زد، جایگاهش در صدر جدول بهترین «هت‌تریک» کنندگان تاریخ فوتبال اروپا را تثبیت کرد.

به گزارش تسنیم، در نگهداری از «توپ‌های هت‌تریک»، فضای ویترین افتخارات هیچ بازیکنی به اندازه رونالدو اشغال نشده است.
این ستاره پرتغالی که با سرعت هرچه بیشتر در حال نزدیک کردن خود به صدر جدول برترین گلزنان لالیگا برای تصاحب جایزه پیچیی است، در ابتدای هفته جاری 4 گل از 6 گل برد تیمش مقابل خیرونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را به ثمر رساند و برای سی و چهارمین بار در رقابت‌های لیگ هت‌تریک کرد که این بالاترین آمار در تمام لیگ‌های طراز اول فوتبال اروپا است.
در جدول بهترین هت‌تریک کنندگان تاریخ لیگ‌های معتبر فوتبال اروپا گرد مولر، اسطوره فوتبال آلمان با 32 هت‌تریک نزدیک‌ترین تعقیب کننده رونالدو است و این در حالیست که لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا در لالیگا تا به حال 28 بار هت‌تریک کرده است.
در خارج از مرز‌های اسپانیا و آلمان که مولر رکورد دار هت‌‌تریک است، آلن شیرر در انگلیس با 11 هت‌تریک، جوزپه مه‌آتزا در ایتالیا با 15 هت‌تریک، ماریو ژاردل در پرتغال با 12 هت‌تریک و زلاتان ابراهیموویچ در سوئد با 7 هت‌تریک بهترین‌‌ آمار را برای ثبت سه گل در یک بازی دارند.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 764356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =