حبیب اسماعیلی می‌گوید فضای مفرح و گرم فیلم سینمایی «خرگیوش» مناسب اکران نوروز بود و به همین دلیل این فیلم در این ایام به نمایش درآمد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم سینمایی «خرگیوش» اولین ساخته مانی باغبانی که حبیب اسماعیلی تهیه‌کنندگی‌اش را بر عهده دارد، از جمله فیلم‌های نوروزی است که این روزها بر پرده سینماهاست. «خرگیوش» که در سال 95 ساخته شد مضمونی طنز دارد وسیامک انصاری، جواد عزتی، بابک حمیدیان، مینا ساداتی و ... از بازیگران آن هستند.

حبیب اسماعیلی تهیه‌کننده این فیلم و مدیر موسسه فیلمیران، درباره علت استقبال پخش‌کننده‌ها و تهیه‌کنندگان از اکران آثارشان در عید به خبرآنلاین می‌گوید: «تجربه ثابت کرده مخاطبان از فیلم‌های با مضمون شاد و مفرح در ایام نوروز استقبال بیشتری می‌کنند و بعد از فاصله‌ای که از ساخته شدن «خرگیوش» تا اکران آن افتاد بی‌مناسبت ندیدیم که این فیلم را برای نوروز 97 اکران کنیم.»

او ادامه می‌دهد: «البته همانطور که گفتم مضمون فیلم هم در تصمیم ما برای اکران این اثر در نوروز بی تاثیر نبود. مردم در ایام نوروز فرصت بیشتری برای سینما رفتن دارند و از آنجاییکه دوست دارند آثار کمدی که با حال و هوای این ایام سنخیت بیشتری دارد را تماشا کنند ما نیز این زمان را برای اکران درنظر گرفتیم.»

تهیه‌کننده «خرگیوش» بیان می‌کند: «البته این حرف من به این معنا نیست برای ایام عید و اکران نوروز فقط باید فیلم‌های سرگرم‌کننده و کمدی اکران شوند، ضمن اینکه همانطور که در سال‌های قبل هم دیدیم اکران هر فیلمی در در نوروز تضمین کننده فروش بالای آن اثر نیست. اما به دلیل حال و هوای این ایام مردم ترجیح می‌دهند به تماشای آثار کمدی بنشینند.»

اسماعیلی می‌افزاید: «نکته مهمی که درباره اکران نوروز و فیلم‌هایی که امسال روی پرده رفتند وجود دارد این است که حتی فیلم‌های کمدی هم با هم تفاوت دارند و آثار روی پرده می‌تواند پاسخگوی سلیقه طیف گسترده‌تری از مخاطبان و علاقه‌مندان به سینما باشد. البته در قضیه اکران عید خود من به عنوان تهیه‌کننده و پخش‌کننده موافق این نیستم که همه هر 6 یا 7 فیلم کمدی باشند چون به هر حال سینما مخاطبان متعدد با سلیقه‌های مختلف دارد و باید عدالت در هر شرایطی رعایت شود. این عدالت هم باید شامل حال مخاطب شود که دستش برای انتخاب فیلم باز باشد هم برای صاحبان آثار که با شرایط یکسان امکان اکران فیلم‌شان را داشته باشند. در سینمای ایران هر سال تعداد زیادی فیلم کمدی ساخته می‌شود اساسا درست نیست حتی به دلیل استقبال از فیلم‌های کمدی همه آنها را در نوروز اکران کرد.»

او در پایان درباره استقبال مخاطبان از «خرگیوش» نیز توضیح می‌دهد: «تا اینجا استقبال خوبی صورت گرفته است و با توجه به مضمون این فیلم من فکر می‌کنم تعداد مخاطبان بیشتری در روزهای آینده به تماشای این فیلم خواهند نشست.»

 58244

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 764557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۲
    0 0
    من هم برای پول و وقتی که هدر دادم متاسفم. کمال بی سلیقگی و بی فکری و بی محتوایی در این فیلم جمع بود.