از درگذشت داریوش شایگان تا مصداق شکنجه بودن شروع روز کاری پیش از ساعت ۱۰ صبح/ پربازدیدهای ۲ فروردین

درگذشت داریوش شایگان، اندیشمند معاصر در سرویس فرهنگی و مطلبی که اثبات می‌کرد شروع روز کاری پیش از ساعت ۱۰ صبح مصداق بارزِ شکنجه است در سرویس جامعه، جزو پربازدیدترین روز پنجشنبه دوم فروردین در خبرگزاری خبرآنلاین بودند.

در سرویس سیاست، بر روی عکسی متفاوت از ابراز محبت زنی کرمانشاهی به حسن روحانی بارها کلیک شد. آن‌چه قاسم میرزایی‌نیکو، نماینده شاخص فراکسیون امید در مورد آرزویش مبنی بر رفع حصر در سال 97 هم گفته بود بسیار دیده شد. مطلبی با تیتر عیدی امام خمینی به همسر آیت‌الله هاشمی چه بود؟ از دیگر پربازدیدهای این سرویس بود.

در سرویس اقتصاد، مطلبی که در آن رییس سیاست‌گذاری وزارت کشور آمریکا از تردید برای صدور مجوز جهت فروش هواپیما به ایران سخن به میان آورده بود جزو پربازدیدترین‌ها بود. این که بازار ارز در سال ۹۷ به چه سمتی حرکت می‌کند؟ کنجکاوی بسیاری از مخاطبان خبرآنلاین را برانگیخت و ترغیب‌شان کرد بر آن کلیک کنند. توزیع گوشت تازه گوسفندی ۳۳ هزار تومانی در تعطیلات نوروز  دیگر خبر پربازدید سرویس اقتصادی بود.

در سرویس فرهنگ، درگذشت اندیشمند معاصر، داریوش شایگان و پیام تسلیت وزیر فرهنگ برای درگذشت او بود که دوستداران ادب و فرهنگ را اندوهگین کرد و پربازدید شد. همچنین انتقاد تند سیروان خسروی، خواننده پاپ از برنامه‌های تلویزیون در لحظه سال نو کلیلک بسیار خورد.  

در سرویس جامعه، خبر جذابی با تیتر «شروع روز کاری پیش از ساعت ۱۰ صبح مصداق «شکنجه» است!» کلیک بسیاری خورد. همچنین گفت‌وگو با معصومه عطایی و محسن مرتضوی، دو قربانی اسیدپاشی جزو پربازدیدهای این سرویس بود.  مطلبی با تیتر اولین تصادف فوتی سال 97 چه بود؟ هم توجه مخاطبان را به خود جلب کرد. 

در سرویس بین‌الملل، حمله ترامپ به رسانه‌ها درباره تبریک گفتن به پوتین از خبرهای پربازید بود. همچنین مخاطبان زیادی بر روی خبری در مورد کل‌کل توئیتری ترامپ با جو بایدن، معاون رئیس‌جمهور پیشین آمریکا کلیک کردند. 

در سرویس ورزش، قول بزرگ کاپیتان مسعود شجاعی به هواداران تیم‌ ملی کنجکاوی فوتبال‌دوستان بسیاری را برانگیخت. این سوال که هفتِ مقدس استقلالی‌ها (فرهاد مجیدی) چه تیپی می‌زند؟ هم جزو پربازدیدها بود. خاطره مهدی کرباسیان هم کلیک بسیاری خورد. 

در سرویس طنز و کاریکاتور، کاریکاتور فیروزه مظفری به بهانه سال سگ با عنوان «تو سال جدید تو دیگه پاچه‌مونو نگیر!» پربازدید شد. 

58242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 764613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =