تصمیم تازه سارا و فرهاد در ملاقاتی پس از سال‌ها جدایی/ «دژاوو» روی پرده می‌رود

«دژاوو» از پنج‌شنبه نهم فروردین در گروه هنر و تجربه در تهران روی پرده می‌رود و از دهم فروردین به مشهد، اصفهان، شیراز، رشت، تبریز و شهرهای دیگر می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «دژاوو»، اولین ساخته‌ بلند سینمایی رایا نصیری از نهم فروردین ۱۳۹۷ در گروه هنر و تجربه اکران می‌شود.

فیلم سینمایی «دژاوو» به کارگردانی رایا نصیری و تهیه‌کنندگی مهدی شادی‌زاده و علیرضا شادی‌زاده محصول سال ۱۳۹۴ است. نصیری پیش از این ساخت فیلم‌های کوتاه و مستند را در کارنامه کاری خود داشته است. او همچنین عضو هیئت‌مدیره انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند است. از فیلم‌های مطرح مستند او می‌توان به «دخترم؛ باران؛ فرناز»، «کوچِ خاک»، «چوبِ سرخ» و «عشق؛ گم شده» که همگی موضوعات اجتماعی را محور خود قرار داده‌اند، اشاره کرد.

مهدی احمدی، مرضیه وفامهر، رویا افشار، هلیا رفاهی، ملودی آرام‌نیا، فرزان احسانی، سیامک باحجب، ثمینه پهلوانی‌زاده، آرش فرجی و مسیح لطف‌دوست بازیگران «دژاوو» هستند.

«دژاوو» از پنج‌شنبه نهم فروردین در گروه هنر و تجربه روی پرده می‌رود و علاوه بر تهران اکران خود را از جمعه دهم فروردین در سایر شهرستان‌ها از جمله مشهد، اصفهان، شیراز، رشت، تبریز و ... آغاز خواهد کرد.

در خلاصه‌ داستان فیلم آمده است: «سارا و فرهاد بعد از سال‌ها جدایی همدیگر را ملاقات می‌کنند؛ باید تصمیمی تازه بگیرند...»

58242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 764722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =