حمایت بازیگر «جزیره سگ‌ها» از دانش‌آموزان جنبش ضد اسلحه

مهر نوشت: بزیگر فیلم «جزیره سگ‌ها» از تلاش دانش‌آموزان برای مبارزه با فروش اسلحه قدردانی و آن را یادآور مبارزه با جنگ ویتنام خواند.

بیل موری، بازیگر فیلم جدید وس اندرسون؛ «جزیره سگ‌ها» که در میزگرد مطبوعاتی این فیلم حضور داشت، پس از صحبت درباره نقشش در این استاپ موشن، گریزی هم به تلاش دانش‌آموزان دبیرستان پارکلند فلوریدا زد که خواستار تصویب قوانین سخت‌گیرانه‌تر برای فروش اسلحه شده‌اند.

به نقل از آسوشیتدپرس، او همه بازماندگان تیراندازی در این مدرسه را که در ماه فوریه به کشته شدن ۱۷ نفر منجر شد با معترضان به حضور آمریکا در ویتنام مقایسه کرد و گفت: «با تماشای این بچه‌ها که به قوانین فروش اسلحه اعتراض دارند دقیقا یاد دانشجویانی افتادم که پایان جنگ ویتنام را با اعتراض‌هایشان شروع کردند.»

بازیگر ۶۷ ساله آمریکایی در ادامه افزود: «آن دانش‌آموزان و دانشجویان همه خبرها را شکل دادند و سروصدا از همان جا شروع شد و بعد جنبشی شکل گرفت که دیگر نمی‌شد متوقفش کرد و من فکر می‌کنم شاید سروصدایی که دانش‌آموزان فلوریدایی دارند می‌کنند چیزی از جنس همان اعتراض‌ها باشد.»

بیل موری در ادامه با اشاره به قدرت دانش‌آموزان و دانشجویان گفت: «این معترضان از قدرتی بی‌پایان برخوردارند زیرا ایده‌آلیسمی که به آن باور دارند هرگز شکسته نشده است. آن‌ها پیام روشنی دارند و آن این است که می‌خواهند هدفشان دستاورد مشخصی داشته باشد.»

بازیگر کهنه‌کار در ادامه یادآور شد: «وقتی ایده‌آل‌هایت شکسته نشده باشد راسخانه‌تر برای محقق شدن آن‌ها پافشاری می‌کنی. ایده‌آلیسم صدایی است که از درونت می‌آید و وجدان توست.»

58242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 764762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =