چهار میلیارد تومان برای ساخت تقاطع غیرهم‌سطح ورودی دانشگاه لرستان اختصاص یافت

رئیس دانشگاه لرستان، دکتر خسرو عزیزی گفت:«مبلغ چهار میلیارد تومان از محل اعتبار تملک دارایی برای طرح‌های دارای ردیف ملی که در اختیار دو نماینده‌ی محترم خرم‌آباد و چگنی است، به ساخت تقاطع غیرهم‌سطح ورودی دانشگاه لرستان و دانشگاه‌های منطقه‌ کمالوند اختصاص یافته است».

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،دکتر خسرو عزیزی از پیگیری و تعامل نمایندگان خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، جناب آقای دکتر بیرانوندی و جناب آقای ملکشاهی‌راد، سپاس‌گزاری کرد.
وی تشریح کرد:«ساخت تقاطع غیرهم‌سطح برگشتی در محل ورودی دانشگاه لرستان در منطقه کمالوند خرم‌آباد از مطالبات و خواسته‌های اعضای هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه لرستان و نیز از خواسته‌های اهالی محترم ساکن منطقه‌ی کهریز خرم‌آباد بوده است».
رئیس دانشگاه لرستان اظهار داشت:«با پیگیری تیم مدیریتی دانشگاه لرستان و پیگیری هر دو نماینده خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، اعتبار چهار میلیارد تومان برای ساخت تقاطع غیرهم‌سطح ورودی دانشگاه، در اختیار دانشگاه لرستان قرار گرفت».
دکتر عزیزی، کاهش حداقل شش کیلومتری فاصله‌ی تردد به دانشگاه لرستان و دانشگاه‌های پیام‌نور و علوم پزشکی واقع در منطقه کمالوند خرم‌آباد را مهم‌ترین دستاورد ساخت تقاطع غیرهم‌سطح در محل ورودی دانشگاه لرستان دانست.
گفتنی است دانشگاه لرستان، مجموعاً با احتساب واحدهای آموزش عالی وابسته به این دانشگاه در شهرستان‌های استان، بیش از 9 هزار دانشجو و بیش از 280 عضو هیئت علمی دارد.
دانشگاه لرستان دارای شش دانشکده‌ی فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، ادبیات و علوم انسانی، علوم پایه، دامپزشکی و علوم اقتصادی و اداری است.
مراکز آموزش عالی پلدختر، نورآباد، الشتر و کوهدشت نیز وابسته به دانشگاه لرستان‌‌ هستند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 765105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =