افزایش 31 درصدی تصادفات در هفته اول تعطیلات نوروزی 97

مدیر کل پزشکی قانونی استان گفت : بر اساس اطلاعات رسیده از مراکز پزشکی قانونی مازندران جمع کشته های تصادفات نوروزی امسال در هفته اول تعطیلات در استان 21 نفر (13 مرد و ما بقی زن )هستند.

به گزارش  خبرگزاری خبرانلاین منطقه  استان مازندران ، عباسي با اعلام افزایش 31درصدي اين آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته اظهار داشت : از این تعداد 9 عابر ،6 سرنشین ، 4 راننده و 2 موتورسوار هستند.
بیشترین شهر
بر اساس آمار شهرستان های تنکابن ، بابل و قائمشهر هر کدام با 3 فوتی و محمودآباد، نور ، چالوس و آمل هر کدام با 2 فوتی و ساری ،گلوگاه ، فریدونکنار و بهشهر هر کدام با یک مورد به ترتیب در رتبه های بعدی قرار دارند.
دكتر علي عباسي با بيان اين مطلب افزود : آمار حمع آوري شده از كشته هاي تصادفات نوروزي مريوط به محدوده زماني 25 اسفند 96 تا 4 فروردين امسال است و امكان تغيير در آن وجود دارد .
مدير كل پزشكي قانوني مازندران با تاكيد بر اينكه آمار ذكر شده از تلفات ،آمار اوليه اين استان است كه به صورت فوري از 15 مركز اين اداره كل جمع آوري شده و به جهت امكان اضافه شدن تلفات از بين مصدومان حوادث رانندگي نوروزي كه در بيمارستان ها بستري هستند در هفته دوم ارديبهشت اعلام مي شود .

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 765231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =