از شباهت احمدی‌نژاد با درِ مسجد تا پیش‌بینی قیمت مسکن برای امسال/ پربازدیدهای ۸ فروردین

در هشتمین روز فروردین، نقل قول‌هایی درباره احمدی‌نژاد و میرحسین موسوی در سرویس سیاست و آمار قربانیان تصادفات جاده‌ای بازدید زیادی داشتند.

در سرویس سیاست، شباهت احمدی‌نژاد با در مسجد خوانندگان زیادی پیدا کرد. بعد از آن، این پرسش که رقبای انتخاباتی روحانی چه می‌کنند؟ پربازدید شد. ماجرای لابی محسن رضایی برای میرحسین موسوی هم مخاطبان زیادی پیدا کرد.

در سرویس اقتصاد، سیف قول داد از قدرت خرید مردم صیانت شده است. پیش‌بینی صاحب‌نظران از قیمت مسکن در سال ۹۷ هم پربازدید شد. همچنین خبر رسید که شبکه‌های اجتماعی بیت کوین را زمین زدند.

در سرویس فرهنگ، پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ پربازدید شدند. شکسته شدن رکورد فروش روزانه سینمای ایران هم چشم‌ها را خیره کرد. همچنین گلایه‌های بازیگر «روزگار جوانی» پرخواننده شد.

در سرویس جامعه، کاربران با استان‌هایی که بیشترین قربانی در تصادفات رانندگی نوروزی را داشتند آشنا شدند. در ادامه، اطلاعاتی درباره بیماری‌ سفر مورد توجه کاربران قرار گرفت. انتقاد از طرح جدید توسعه دانشگاه تهران هم پربازدید شد.

در سرویس بین الملل، سخنگوی وزارت امورخارجه از انتقال ۲۸۳ زندانی از ترکمنستان به کشور خبر داد. عصبانیت عربستان از پخش زنده سخنرانی رهبر انصارالله هم پربازدید شد. یک کارشناس امور بین‌الملل هم خبرداد که سال پرتنشی را در سیاست خارجی پیشِ رو داریم.

در سرویس ورزش، بسیاری خواستند بدانند سیدجلال از معادلات کی‌روش خارج شده است؟ تعریف صفحه فیفا از سردار آزمون هم خوانندگان زیادی را جلب کرد. خبر پرمخاطب بعدی این بود که اسپانیا تن همه را لرزاند.

در سرویس طنز و کاریکاتور، آخرین وضعیت دلار! لبخند تلخی بر لب کاربران نشاند.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 765863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۹
    1 0
    دیگه اقای سیف ملتوی بیچاره کردید با این گرانی حد اقل دکتر احمدی نژاد رک و راست بود مرد عدالت بود دورود خدا بر او باد خدا نگهداریش
  • بی نام IR ۰۴:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۹
    0 0
    دیر گفتید آقای دهقان