۰ نفر
۱۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۸

مهر نوشت: سود بانک های چینی در سال ۲۰۱۷ میلادی با رشد قابل توجهی روبرو شد و با اعمال سیاست های بازدارنده اعتباری دولت چین، سود موسسات مالی چین بیش از گذشته جهش کر.د

به گزارش عرب نیوز، سود بانک های چینی در سال گذشته میلادی به دلیل رشد اقتصاد داخلی این کشور با جهش قابل توجهی روبرو شد. همچنین پیش بینی های انجام گرفته شده از رشد اقتصادی چین در سال ۲۰۱۷ میلادی ۶.۹ درصد است که از سال ۲۰۱۰ میلادی به بعد برای اولین بار است که سیر صعودی به خود گرفته است.

سود «بانک صنعتی و بازرگانی چین» در سال گذشته میلادی که بزرگ ترین بانک جهان به لحاظ مجموع سرمایه شناخته است با ۲.۸ درصد افزایش به ۲۸۶.۰۵ میلیارد یوآن (۴۵ میلیارد دلار) رسید و سود «بانک کشاورزی» چین با ۴.۹ درصد رشد، ۱۸۲.۹۷ میلیارد یوآن گزارش شد.

همچنین برآورد می شود که درآمد «بانک چین» و «بانک احداث چین» هم در سال گذشته میلادی روند صعودی به خود گرفته باشد. کارشناسان اقتصادی معتقد هستند که با اعمال سیاست های بازدارنده اعتباری از سوی دولت چین و کنترل وام های بد و پرخطر، سود بانک های چینی با افزایش بیشتری هم روبرو شود.

35225

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 766070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سیدمحسن A1 ۰۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
    0 0
    چین واسه این رشداقتصادی داشته که پول نفت ایران توبانک هاش هست پول نفت ایران دربانک های خارجی موجب افزایش رتبه اعتباری بانک های خارجی شده است ومشتری بیشتری ازبعداقتصادی برایشات فراهم کرده است ماننداین هست که گندم راآردکنیدبه کشورهمسایه بفرستیدونان برای خوردن وپول برای خرج کردن نداشته باشید