تسنیم نوشت: مدیر‌کل حفاظت محیط زیست لرستان با اشاره به اینکه هوای استان لرستان ناسالم است، گفت: امروز هفتمین روز آلوده سال ۹۷ در استان لرستان رقم خورده است.

هرداد فتحی بیرانوند با اشاره به آلودگی هوای لرستان در روزهای اخیر اظهار داشت: هم اکنون نیز هوای برخی از شهرهای استان مانند خرم‌آباد، پلدختر، کوهدشت، رومشکان و چگنی ناسالم است.

وی میزان آلودگی شهرهای خر‌م‌آباد، پلدختر، کوهدشت، رومشکان و چگنی در شرایط ناسالم 2 تا 4 برابر حد مجاز دانست و افزود: هوای شهرهای شرق استان از جمله بروجرد، دورود و ازنا در شرایط ناسالم قرار دارد و میزان آلودگی در این شهرها 2 الی 3 برابر حد مجاز است.

مدیر‌کل حفاظت محیط زیست لرستان با اشاره به افزایش میزان آلودگی استان نسبت به روز گذشته عنوان کرد: روز گذشته میزان آلودگی هوای خرم‌آباد، پلدختر، کوهدشت، رومشکان و دوره چگنی برای گروه‌های حساس 1.5 تا 2 برابر حد مجاز بود و امروز با افزایش این آلودگی هفتمین روز آلوده سال 97 در استان رقم خورده است.

47237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 766106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۰
    4 0
    کاهش شدید بارندگی افزایش شدید ریزگردها را به دنبال داشته است. با این حساب در ماههای آتی شاهد آلودگی فاجعه باری خواهیم بود. و مسئولین محترم همچنان پنبه در گش خود کرده و دست بر روی چشمان خود گرفته اند.