ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر دو اطلاعیه صادر کرد و از مردم خواست از برپایی چادر در حاشیه رودخانه‌ها و مناطقی که احتمال آب‌گرفتگی دارد جداً خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر طی اطلاعیه‌ای به عموم هموطنان و به خصوص مسافران اعلام کرد،‌ با توجه به موج دوم سفرهای نوروزی موارد زیر را جدی بگیرند:

توصیه می‌شود هم‌وطنان عزیز قبل از سفر طی تماس با سامانه‌های ارتباط مردمی سازمان‌های خدمات رسان و مرتبط با سفر از مقصد سفر خود اطلاعات لازم را کسب کنند.

هم‌وطنان عزیز در مکان‌هایی که توسط ستادهای اجرایی خدمات سفر استان‌ها و شهرداری‌ها تعیین شده است، نسبت به برپایی چادر اقدام کنند و از برپایی چادر در سایر مکان‌ها به‌خصوص در حاشیه رودخانه‌ها و مناطقی که احتمال آب‌گرفتگی دارد جداً خودداری کنند.

به هم‌وطنان عزیز توصیه می‌شود برای سفر از ناوگان حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند.

همچنین متن اطلاعیه شماره 3 ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به شرح زیر است:

«با توجه به تعطیلات پیش رو در ایام بعد از 13 فروردین و ادامه سفر مسافران به استان‌های کشور، ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر طی اطلاعیه‌ای به تمامی ستادهای اجرایی خدمات سفر استان‌ها اعلام می‌دارد تا پایان روز 17 فروردین‌ماه سال جاری نسبت به آمادگی جهت ارائه خدمات به مسافران اقدام کنند.

از تمامی دستگاه‌های عضو ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر و واحدهای تابعه استانی مصرانه درخواست می‌شود بر نحوه خدمات‌رسانی به مسافران نظارت دقیق به عمل آورده تا موجبات رضایتمندی مسافرین محترم فراهم شود.

آمادگی و هماهنگی ستادهای اجرایی استان‌ها در ارائه خدمات بهینه به مسافران نوروزی و همکاری و مشارکت مردم با خدمتگزاران امر سفر در حد مطلوبی ارزیابی می‌شود و لازم است نظارت و کنترل موجود بر واحدها و مراکز خدماتی مرتبط با سفر را تا پایان روز 17 فروردین با قوت فعلی حفظ کنند.

مسافران عزیز می‌توانند نظرات ارزشمند و تصاویر مربوط به خدماتی که دریافت نموده‌اند را در قالب طرح "تقدیر به امضاء مردم" به سامانه (app.ichto.ir) ارسال کنند؛ همچنین گردشگران می‌توانند برای اعلام مشکلات و دریافت راهنمایی‌های لازم با شماره 09629 تماس حاصل کنند.

 

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 766184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =