از حاشیه‌های بازی همکارِ زنِ شبکه جِم در «پایتخت۵» تا تبریک روز پدر دختر شفر/ پربازدیدهای ۱۱ فروردین

در روز ۱۱ فروردین تصویری کمتر دیده شده از آیت‌الله هاشمی و حسن روحانی با لباس سربازی پربیننده شد. گزارش‌هایی درباره رکوردشکنی رضا عطاران در گیشه و ژن‌های خوب فوتبال نیز کلیک زیادی خوردند.

در سرویس سیاست، گفت‌و‌گویی با بهزادنبوی با تیتر می‌خواستند قاتل رجایی معرفی‌ شوم پربازدید شد. همچنین جنجال ۷ نماینده حاشیه‌ساز با موزه لُوور، گلابی و... کلیک زیادی خورد. تصویری کمتر دیده شده از آیت‌الله هاشمی و حسن روحانی با لباس سربازی دیگر خبر پربازدید سرویس سیاست بود.

در سرویس اقتصاد، دمای مسکن افت کرد پربیننده شد. خبر دیگری با  عنوان ادامه رویارویی دلار و یورو خبرساز شد. همچنین تعداد زیادی از کاربران خواستند بدانند حق بیمه امسال کارگران چقدر است؟

در سرویس فرهنگ، حاشیه‌های بازی همکارِ زنِ شبکه جِم در «پایتخت۵» توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرد. تعداد زیادی از مخاطبان نیز خواستند راز جوانی ستاره دهه شصت را بدانند. گزارشی با تیتر رضا عطاران باز هم رکوردشکنی می‌کند؟ هم پربازدید شد.

در سرویس جامعه، اظهار نظر یک جامعه‌شناس با عنوان موبایلت را زمین بگذار! پرکلیک شد. خبری درباره نوروز آلوده امسال که در ده سال اخیر بی‌سابقه بوده هم پربازدید شد. خبر دیگری با تیتر ماهی‌های عید را در رودخانه‌ها رها نکنید نیز توجه عده زیادی از کاربران را در پی داشت.

در سرویس بین‌الملل، پاسخ ایران به اظهارات گستاخانه ولیعهد عربستان کلیک خورد. واکنش توئیتری ظریف به فجایع خون‌بار غزه توجه مخاطبان را به خود جلب کرد. دیگر خبر پربازدید این سرویس، تقاضای مسکو برای ملاقات با دختر جاسوس روس بود.

در سرویس ورزش، تصویری از علی دایی و خانواده‌اش در بازدید از موزه لوور از پربازدیدها بود. تبریک روز پدر به سبک دختر وینفرد شفر هم کلیک زیادی خورد. گزارشی با عنوان «ژن خوب‌»ها در دنیای فوتبال! نگاه‌ها را به سوی خود جلب کرد.

در سرویس طنز و کاریکاتور هم کاریکاتوری با عنوان ترامپ به چین حمله می‌کند! پربیننده شد.

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 766341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =