علی اکبر صادقی به جوانان توصیه کرد که برای موفقیت و پیشرفت در کارشان باید به آن عشق داشته باشند و اثر بیخودی به خورد مردم ندهند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی اکبر صادقی نقاش، گرافیست سرشناس این روزها با نمایشگاهی از آثارش به مناسبت هشتادمین سالگرد تولدش در موزه هنرهای معاصر تهران میزبان علاقه‌مندان است.

او که به همین مناسبت مهمان کافه خبر بود، درباره اینکه چگونه جوانان علاقه‌مند می توانند در عصر حاضر در چند رشته متخصص شوند و به درجات عالی برسند گفت: «فقط عشق، باید نسبت به کاری که می‌کند عشق داشته و محسور باشد و چیز بیخودی به خورد مردم ندهد اینطور کارش به دل مخاطب می‌نشیند. خیلی‌ها به من پیشنهاد کار با پول‌های زیاد می‌دهند اما من می‌گویم بنده کسی نیستم و باید ایده‌ها و افکار خودم را پیاده کنم. وقتی کسی هم سفارش می‌دهد من چون نمی‌توانم کار سفارشی کنم نمی‌پذیرم.»

صادقی اضافه کرد: «هنرمند باید با عشق کار کند و خودش را لوس نکند که مثلا فلان رنگ را برای عشق زیرخاکسترم گذاشتم یا ...، نکته دیگر اینکه هنرمند نباید به مخاطب درباره اثر خط فکری بدهد بلکه باید بگذارد آزادانه تفکر کند. من برای همین روی تابلوهایم اسم نمی گذارم.»

مشروح کافه خبر علی اکبر صادقی را اینجا می توانید بخوانید.

58243

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 766779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =