در روز سه‌شنبه 14 فروردین، واکنش روحانی به فیلتر شدن تلگرام مهم ترین خبر بود. خبرهایی هم درباره حذف مالیات ارزش افزوده و اعتراض بازیگران «پایتخت» به سانسور این سریال بازدید زیادی داشتند.

در سرویس سیاست، عکسی از ناراحتی نوه امام از بازگشت به مدرسه بعد از تعطیلات نوروز خوانندگان زیادی پیدا کرد. بعد از آن واکنش روحانی به فیلتر شدن تلگرام پربازدید شد. تلاش درخور تحسین شهرداری و صداوسیما برای لوث نشدن پیام نوروزی رهبری هم مخاطبان زیادی پیدا کرد.

در سرویس اقتصاد، حذف مالیات ارزش افزوده پربازدید شد. دلار نقدی هم‌چنان بی‌قیمت است مورد توجه کاربران قرار گرفت. پرونده واردات آب به ایران باز شد دیگر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس فرهنگ، اعتراض تند ۲ بازیگرِ «پایتخت ۵» به سانسور دوباره این سریال پربازدید شدند. واکنش مهدی یراحی به دوربین مخفی جنجالی برای تبلیغ «لاتاری» حساسیت کاربران را برانگیخت. ماجرای افسردگی بازیگر سرشناس نیز کنجکاوی کاربران را به دنبال داشت.

در سرویس جامعه، کاربران در پی پاسخ سوالی با عنوان چه شد که پس از ۴۰ سال به جایی رسیدیم که دختری در خیابان روسری‌اش را سر چوب می‌گیرد؟ بودند. در ادامه، کاربران خواستند بدانند چرا پزشکان از کارت‌خوان استفاده نمی‌کنند؟ «لوور تهران» رکورد خودش را شکست هم پرکلیک شد.

در سرویس بین‌الملل، خبر رسید وینی ماندلا درگذشت. ولیعهد سعودی موجودیت رژیم صهیونیستی را به رسمیت شناخت هم پربازدید شد. کیهان توانایی ایران برای بازگشت به غنی‌سازی ۲۰درصدی را قبول نکرد مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس ورزش، بسیاری خواستند بدانند منظور محسن مسلمان از پست معنا‌دارش در اینستاگرام چه بوده است. حرف‌های صریح مدیر استقلال درباره شفر، تیام و کی‌روش هم خوانندگان زیادی را جلب کرد. مدافع راست پرسپولیس در آستانه جدایی دیگر خبر پرمخاطب این سرویس بود.

در سرویس طنز و کاریکاتور، این‌قدر نخورید! پربازدید شد.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 766962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =