۰ نفر
۱۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰

تسنیم نوشت: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به مراجعه ۴۵۲ نفر به بیمارستان در شهرستان سپیدان گفت: از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون بیش از ۴۵۲نفر به بیمارستان مراجعه کردند.

عبدالرسول همتی با اشاره به مراجعه 452 نفر به بیمارستان در شهرستان سپیدان اظهار داشت: از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون بیش از 452 نفر به بیمارستان مراجعه کردندکه بیشترین آنان اطفال و نوجوانان بودند که تمامی آنان به صرت سرپایی مداوا شدند.

وی با بیان اینکه جواب کشت آزمایشات 48 ساعت زمان می‌برد، گفت: به صورت قطعی نمی‌توان علت را مطرح کرد اما از روز گذشته تاکنون 10 اکیپ 3 نفره از گروه‌های بهداشت محیط و درمانی به منطقه سپیدان اعزام شده و تمام پرسنل بهداشت محیط منطقه به صورت خانه به خانه در حال آموزش به خانواده‌ها هستند.

همتی با اشاره به اینکه تمام بیمارستان‌ها و مراکز درمانی آماده خدمت‌رسانی هستند، گفت: در ساعات اول هر ساعت 20 نفر به مراکز درمانی مراجعه کردند که رفته رفته به 5 نفر در ساعت رسیده که نشان‌دهنده این است که مشکل تحت کنترل قرار گرفته است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد: تنها مرجع دقیق برای اطلاع‌رسانی این موضوع علوم پزشکی است و شهروندان اخبار و اطلاعات را فقط از این مجموعه دنبال کنند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 767628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =