در روز دوشنبه 20 فروردین، استقبال کیهان از انتفاد یک بازیگر و فرزند مداح از دولت مهم‌ترین خبر بود. خبرهایی هم درباره نظر رییس کل اسبق بانک مرکزی درباره گرانی دلار و سریالی که جایگزین «پایتخت» می‌شود بازدید زیادی داشتند.

در سرویس سیاست، استقبال کیهان از حمله یک بازیگر و فرزند مداح مشهور به دولت پربازدید شد. همچنین بهت و حیرت ۱۰ فعال سیاسی اصولگرا و اصلاح‌طلب از دلار ۵۷۰۰ تومانی کلیک زیادی خورد. هدف واقعی اصولگرایان از طرح یک چهره محبوب نظامی برای ریاست‌جمهوری بازدید زیادی داشت.

در سرویس اقتصاد، خبری با تیتر بازار شایعه داغ‌تر از گرانی دلار پربیننده شد. نظر رییس کل اسبق بانک‌مرکزی درباره گرانی دلار نظر مخاطبان را به خود جلب کرد. همچنین تعداد زیادی از کاربران روی خبر ورود سکه به کانال یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان کلیک کردند.

در سرویس فرهنگ،مطلبی با تیتر بهترین بازیگر برای بازی در نقش کوروش کبیر پربازدید شد. افشاگری خواننده پاپ درباره انتخاب خواننده تیتراژ سریال‌ها هم مورد استقبال کاربران قرار گرفت. در ادامه سریالی که جایگزین «پایتخت» خواهد شد، نگاه‌ها را به خود جلب کرد.

در سرویس جامعه، کاربران روی خبر واکنش تند دادستان به رد استعفای نجفی کلیک کردند. تابلوی خیابان دکتر محمد مصدق در تهران نصب شد هم پربازدید شد. در ادامه، واکنش آملی‌لاریجانی به قیمت ارز  نگاه‌ها را به خود جلب کرد.

در سرویس بین‌الملل، خبر رسید که بازیگر فیلم‌های مستهجن باز هم برای ترامپ دردسرساز شددیدار بن سلمان با خانواده بوش هم توجه مخاطبان را به خود جلب کرد. دیگر پربازدید این سرویس، خبری با عنوان اس۵۰۰ آخرین مراحل ساخت را طی می‌کند بود.

در سرویس ورزش، خبری با عنوان حاشیه برای ستاره سرخ‌پوش از پربازدیدها بود. بازیگر نقش بهتاش فریبا تیم مورد علاقه‌اش را لو داد هم کلیک زیادی خورد. همچنین کاربران زیادی بر روی خبری با تیتر سرمربی تیم ملی ژاپن از کار برکنار شد کلیک کردند.

در سرویس طنز و کاریکاتور، ظاهراً خر تو خر است! نگاه‌ها را به سوی خود جلب کرد.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 768453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =