۰ نفر
۲۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۴:۴۸

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان با بیان اینکه هم اکنون 1124 روستای استان از نعمت گاز بهره مند شده اند گفت : از این تعداد طرح گازرسانی به 132 روستا در سال 96 به بهره برداری رسیده است .

به گزارش خبرآنلاین لرستان، غلامرضا لطفعلیان گفت : در سالهای اخیر ، گازرساني به روستاها اولويت نخست شركت گاز استان بوده بطوریکه هم اکنون طرح گازرساني به بیش از 300 روستاي استان در حال اجرا می باشد .
وی افزود : امید می رود در سال 97 گازرسانی به شهر درب گنبد به بهره برداری رسیده و طرح گازرسانی به شهر شول آباد نیز آغاز شود .
لطفعلیان در مورد گازرساني به شهرهای درب گنبد و شول آباد که تنها شهرهای بدون گاز استان هستند افزود ؛ این شهرها در نقاط سخت گذر واقع شده اند و گازرسانی به آنها مستلزم هزینه بالایی می باشد که خوشبختانه در سالهای اخیر با کسب مجوز ، گازرسانی به این شهرها نیز میسر شد .
مدیر عامل شرکت گاز لرستان گفت : هم اکنون 23 شهر استان از نعمت گاز برخوردارند که 99 درصد جمعیت شهری را شامل می شود .
وي خاطرنشان كرد ؛ جمعیت روستایی بهره مند از گاز استان نیز در حال حاضر 72 درصد می باشد که با وجود طرحهای در حال اجرا این رقم نیز تا پایان سال جاری افزایش چشمگیری خواهد داشت .
لطفعلیان افزود : علیرغم محدودیت منابع و سایر مشکلات موجود شرکت گاز در سالهای اخیر عملکرد کم نظیری از خود بجای گذاشته و توانسته در 2 سال اخیر 355 روستای استان را از نعمت گاز بهره مند نماید .

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 768518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =