نشست منطقه ای نقاشی انقلاب و کارگاه نقاشی در سنندج برگزار می شود

به همت واحد تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان نشست و کارگاه دو روزه نقاشی انقلاب با حضور نقاشانی از استان های کردستان، ایلام و کرمانشاه در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار می شود.

شیلان برهانی مسئول واحد تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در گفتگو با خبرآنلاین گفت: در ادامه برنامه های پیش بینی شده هفته هنر انقلاب اسلامی برگزاری کارگاهی تولید محور دو روزه با حضور هنرمندانی نقاش از استان های کردستان ، کرمانشاه و ایلام یکشنبه 26 و دوشنبه 27 فروردین ماه 97 با مدرسی استاد فردین صادق ایوبی از اساتید توانمند هنرهای تجسمی و نقاش برگزیده دوسالانه نقاشان جهان اسلام در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار می گردد.
وی گفت در این برنامه روز یکشنبه 26 فروردین ماه از ساعت 10 تا 12:30 نشست تخصصی بررسی 4 دهه هنر نقاشی انقلاب و مؤلفه های آن بررسی و سپس از ساعت 15 الی 18 همان روز کارگاه عملی نقاشی با موضوعات انقلابی آغاز می گردد که این کارگاه در روز دوشنبه 27 فروردین ماه 97 از ساعت 9 الی 13 و 15 الی 18 نیز ادامه خواهد داشت.
برهانی هدف از برگزاری این نشست و کارگاه تخصصی را در کنار آشنایی و هم اندیشی هنرمندان منطقه غرب کشور، تلاش در جهت تولید آثاری با محوریت هنر انقلاب عنوان کرد و افزود : در این برنامه تعداد 15 هنرمند از سه استان غربی حضور پیدا کرده و در نهایت آثار خلق شده در نمایشگاه هایی در سه استان شرکت کننده به معرض نمایش علاقه مندان قرار خواهد گرفت.
وی تصریح نمود : در سال 97 و در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی در تلاشیم تا با برگزاری نشست ها و کارگاه های تولید محور در بخش های مختلف تجسمی نسبت به کشف ، جذب و معرفی هنرمندان شاخص و متعهد هنر مبتنی بر ارزشهای دینی و انقلابی اقدام نماییم.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 769470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =