به گزارش مهر، مدیر روابط عمومی آتش نشانی کاشان گفت: حریق مجتمع چهار طبقه ای ولی عصر(عج) کاشان با حضور به موقع و تلاش نفسگیر آتش‌نشانان وبا به کارگیری تجهیزات لازم مهار و اطفاء شد.

روح الله فدایی اظهار داشت: با تماس تلفنی یکی از شهروندان کاشانی، مقارن ساعت سه و 30 دقیقه امروز، در مورد وقوع آتش سوزی مجتمع باسامانه ۱۲۵، بلافاصله گروه‌های اطفاء حریق و امداد و نجات از دو ایستگاه یک و چهارسازمان آتش نشانی کاشان به محل اعزام شدند.

وی افزود: بدین ترتیب تعداد هشت خودرو اطفائیه سبک و سنگین و ۲۰ نفر از پرسنل آتش نشانی به محل آتش سوزی در خیابان باباافضل، اعزام و با مهار حریق از گسترش حریق به پاساژها، منازل مجاور و دیگر مغازه های مجتمع جلوگیری به عمل آوردند.

وی افزود: این آتش سوزی از طبقات منفی مجتمع آغازشده و به دیگر قسمت های سرایت کرده بود و در زمان رسیدن نیروهای آتش نشانی طی ۳:۳۰ از اعلام آن چندین مغازه دچار حریق شده و دود غلیظ اکثر طبقات مجتمع را فرا گرفته بود.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی کاشان ابراز داشت: این مجتمع دارای ۶۰مغازه تجاری و۸ اداری است و در این حریق گسترده حدود۱۰ مغازه فعال مجتمع دچار آتش سوزی شده است.

وی با تشکر ویژه از همکاری شایسته عوامل نیروی انتظامی و راهنمایی رانندگی در برقرای نظم و امنیت محدوده حریق و حضور عوامل اورژانس در مدت زمان عملیات گفت: این مجتمع در خرداد ماه سال گذشته هم دچار آتش سوزی شده بود.

فدایی الزام به رعایت نکات ایمنی در مکان های عمومی و مراکز خرید را متذکر شد و ابراز داشت: ایجاد زیر ساخت‌ها و امکانات لازم جهت پیشگیری و یا رویارویی با حوادث احتمالی با نصب خاموش کننده در هر واحد صنفی، اجرای سیستم اعلام حریق اتوماتیک در کل ساختمان را در موارد ایمنی این اماکن را ضروری است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 769856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =