در اکثر مناطق استان شاهد بارش باران همراه با رعد و برق و در برخی مناطق با تگرگ را شاهد خواهیم بود که در مناطق غرب و شمال استان بارش برف را نیز پیش‌بینی می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از اداره هواشناسی استان، آخرین وضعیت جوی استان نشان از  شاهد گذر امواج ناپایدار از روی استان اصفهان ز امروز تا روز چهارشنبه دارد.

برای غرب و شمال استان اصفهان بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق و در برخی مناطق تگرگ پیش‌بینی شده است.

رگبارهای پراکنده همراه با رعد و برق برای امروز در مرکز و جنوب استان پیش‌بینی شده که این سیستم برای روز دوشنبه و سه‌شنبه تقویت می‌شود.

در اکثر مناطق استان اصفهان شاهد بارش باران همراه با رعد و برق و در برخی مناطق با تگرگ خواهیم بود که در مناطق غرب و شمال استان بارش برف را نیز پیش‌بینی می‌کنیم.

در روز دوشنبه نیز وزش باد در برخی مناطق و به ویژه شمال، غرب و جنوب استان نسبتاً شدید تا شدید خواهد بود؛ روز سه‌شنبه رگبار باران برای اکثر مناطق استان و همراه با رعد و برق در برخی مناطق استان وجود دارد و همچون روز دوشنبه ارتفاعات شمال و غرب استان بارش برف را به همراه خواهد داشت.

دمای استان اصفهان تا صبح فردا روندی کاهشی خواهد بود اما تا صبح سه‌شنبه این کاهش دما بیشتر است و در مناطق غربی استان به زیر صفر می‌رسد، افت شدید دما بین 4 تا 6 درجه را در اکثر مناطق استان برای صبح دوشنبه و سه‌شنبه پیش‌بینی می‌شود.

این کاهش دما هم در طول روز اتفاق می‌افتد و هم در ابتدای روز که برای باغ‌داران و اهالی کشت و زرع اهمیت دارد.

بیشترین بارش 24 ساعت گذشته با میزان 9.1 میلی‌متر مربوط به چوپانان بوده است؛ میزان بارش‌ها در خور و بیابانک 2.7 میلی‌متر، نطنز 3.3 میلی‌متر، گلپایگان 0.2 میلی‌متر و فرودگاه شهید بهشتی نیز 0.01 میلی‌متر بوده است و اصفهان نیز هیچ بارشی را شاهد نبوده است که در روز آینده بارش باران را به مردم اصفهان نوید می‌دهیم.

بیشینه دما اصفهان 23 درجه و کمینه دما این شهر 9 درجه است؛ گرم‌ترین شهر استان با دمای 23 درجه خور و بیابانک است و بویین و میاندشت با دمای منفی 2 درجه سردترین شهر استان اصفهان بوده است

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 769864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =