۰ نفر
۲۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲
۴ کشته و ۴ مصدوم در تصادفات جاده‌ای اصفهان

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: ۴ فوتی و ۴ مصدوم حاصل تصادفات جاده‌ای در اصفهان است که در چند روز اخیر اتفاق افتاده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسین پورقیصری با اشاره به تصادفات چند روز اخیر اظهار داشت: 4 کشته و 4 مجروح در تصادفات جاده‌ای در اصفهان نتیجه این تصادفات بود.

وی افزود: در آزاد‌راه امیرکبیر یک دستگاه سواری پژو به علت عدم توجه به جلو از جاده خارج و واژگون شد که 2 سرنشین آن فوت و 2 سرنشین دیگر نیز مجروح شدند.

رئیس پلیس‌راه استان با بیان اینکه یک دستگاه سواری سمند نیز با کامیون کشنده دانگ فنگ برخورد کرد، گفت: این تصادف در محور آزاد‌راه امیر کبیر اتفاق افتاد که راننده سمند جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: در حادثه دیگری که یک کامیون کشنده هوو به علت عدم توجه به جلو با سواری پژو برخورد کرد، یک سرنشین پژو در دم فوت و راننده و سرنشین دیگر آن مجروح شده‌اند.

پورقیصری خاطرنشان کرد: رانندگی با حالت خستگی، خواب‌آلودگی و تخطی از سرعت مجاز و مطمئنه میزان وقوع حوادث رانندگی را افزایش می‌دهد.

وی افزود: لازم است رانندگان ضمن توجه کامل به جلو و اطراف با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنند تا میزان وقوع حوادث جاده‌ای و تلفات ناشی از آن تا حد قابل توجهی کاهش یابد.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 770090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =