اینفوگرافیک | عملیات‌ نظامی آمریکا در جهان، کشورهایی که با بالاترین هزینه نظامی را دارند

موسسه مطالعاتی والدای روسیه در یک اینفوگرافیک، جزئیاتی از عملیات های جنگی آمریکا در ادورار مختلف را به تصویر کشیده است.

به گزارش خبرآنلاین، طبق داده‌های این اینفوگرافیک، از زمان جنگ جهانی دوم عملیات نظامی ایالات‌متحده آمریکا با کمترین دستاوردهای سیاسی همراه بوده است. 

حلقه‌های خاکستری بیانگر تعداد عملیات های نظامی و حلقه های سفید و سبز که حاوی درصد است، میزان و درصد موفقیت عملیات را نشان می دهد.  

طبق اینفوگرافیک، تعداد عملیات‌های نظامی آمریکا از سال 1800 تا به 2017 تعداد 392 عدد بود و بازه زمانی 1950 تا به امروز را دوران ناموفقی برای عملیات های نظامی آمریکا در دنیا توصیف می کند. 

قسمت انتهایی اینفوگرافیک نیز حاوی رتبه بندی 10 کشوری است که بالاترین میزان هزینه نظامی را دارند؛ در این رده بندی، آمریکا در جایگاه اول، چین دوم و عربستان در جایگاه چهارم دنیا قرار دارد.

52311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 770150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عباس A1 ۰۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    0 0
    سلام ،بجای اینکه این همه پول را برای کشتن انسانها هزینه می کنید این پولها را صرف رفاه وفقر زدایی وبیماری زدایی از انسانهای سراسر جهان کنید.متاسفانه خوی وحشی گری ،قدرت طلبی ،سلطه گری وجنگ طلبی زمامداران غربی به آنان اجازه نمی دهد که لحظه ای انسانی فکر کنندو انسانی عمل کنند.آرزو می کنم حاکمان دنیا زمانی به درجه ای از تعقل ودانش وانسانیت برسند که دیگر هیچ جنگی وجدالی بین مردم دنیا نباشد وهیچکس جای دیگری را تنگ نکندو همه انسانها از ناراحتی حتی یک انسان در دنیا غمگین شوند.سعدی نامدار می فرمایند بنی ادم اعضای یکدیگرند ،که در آفرینش زیک گوهرند،چو عضوی بدردآوردروزگار، دگر عضوها رانماند قرار،توکز محنت دیگران بی غمی ،نشاید که نامت نهند آدمی.