رئیس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: آسمان از فردا باز می‌شود و آخر هفته هوای استان بارانی نخواهد بود، اما احتمال ورود سامانه بارشی جدید به استان در هفته آینده وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از اداره کل  هواشناسی استان اصفهان حسن خدابخش گفت: تاکنون بارش‌ها در اصفهان مطابق با پیش بینی‌ها پیش رفته است و بر اساس گزارشها میزان بارش ها در ایستگاه های اصلی، در اردستان ۱۰ میلی متر، گلپایگان ۹ و نیم میلی متر، کاشان هفت و یک دهم میلی متر، نائین شش و یک دهم میلیمتر، فرودگاه اصفهان شش و یک دهم میلی متر و نطنز ۴ و نیم میلی متر بوده است.

رئیس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با بیان اینکه در خوروبیابانک شش دهم میلی متر بارندگی داشتیم که کمترین میزان بارندگی بوده است در حالی که اطراف خوروبیابانک حتی تا ۱۵ و نیم میلی متر بارندگی را شاهد بودیم، ادامه داد: در نطنز چهار و دو دهم میلی متر و ابیانه شش میلی متر بارندگی شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین میزان بارش از ایستگاه های اصلی اردستان و گلپایگان بوده است، ادامه داد: کمترین میزان بارندگی هم مناطق جنوب غرب بوده است.

خدابخش با اشاره به اینکه در شهر اصفهان نزدیک به سه میلی متر بارندگی شده است، اظهار داشت: پیش بینی ها ما نشان می دهد در ارتفاعات مناطق غربی، ارتفاعات مرکزی اطراف کرکس، ارتفاعات اطراف نطنز، فریدونشهر، اطراف نایین، در ارتفاعات بارش برف در این زمان داشته باشیم.

وی افزود: شهرضا با 2.1 میلی‌متر، فریدون‌شهر با 4.8 میلی‌متر، داران با 2.4 میلی‌متر، ورزنه با 3.2 میلی‌متر، سمیرم با 2.9 میلی‌متر، نایین با 6.1 میلی‌متر، خور و بیابانک با 0.6 میلی‌متر، اردستان با 8.9 میلی‌متر، میمه با 7.1 میلی‌متر، چادگان با 2.5 میلی‌متر، نجف‌آباد با 0.2 میلی‌متر بارش باران گزارش شده است.

رئیس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهانبا بیان این‌که این بارش‌ها تا امروز ادامه داشته است، خاطرنشان کرد: آسمان استان اصفهان از فردا باز شده و هوای آخر هفته استان بارانی نخواهد بود اما احتمال ورود سامانه بارشی جدید به استان اصفهان در هفته آینده وجود دارد.

وی ادامه داد: سردترین نقطه استان اصفهان، خوانسار با دمای 0.4 درجه سانتی‌گراد زیر صفر و گرم‌ترین نقطه استان نیز ورزنه با دمای 21 درجه سانتی‌گراد بوده است؛ بیشینه دما در شهر اصفهان 18 و کمینه آن نیز 7 درجه بوده است.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 770435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =