۰ نفر
۲۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳

تسنیم نوشت: محسن مسلمان ستاره تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد.

محسن مسلمان مدت‌هاست که به نیمکت پرسپولیس سنجاق شده و حتی تشویق‌های مکرر تماشاگران در جریان بازی‌های این تیم هم دلیل نمی‌شود برانکو ایوانکوویچ بخواهد به این بازیکن میدان دهد.

آخرین باری که مسلمان بعد از مدت‌ها نیمکت‌نشینی در ترکیب پرسپولیس به میدان رفت بازی سرخپوشان با سایپا بود که تیم قهرمان لیگ در این مسابقه نتیجه را 2 بر یک واگذار کرد. به نظر می‌آید برانکو از عملکرد هافبک تیمش در آن مسابقه رضایت نداشت که بعد از آن بازی دیگر حتی او را به‌عنوان بازیکن تعویضی هم به میدان نمی‌فرستد، حتی اگر بازی پرسپولیس تشریفاتی باشد و سرمربی این تیم بخواهد به چند بازیکن اصلی تیم خود استراحت دهد.

کریم باقری در آخرین مصاحبه‌اش با خبرگزاری تسنیم مدعی شد به زودی تلاش خواهد کرد رابطه شکرآب شده برانکو و مسلمان را بهتر کند، اما این صحبت او خیلی زود با واکنش برانکو مواجه شد و گفت که با مسلمان مشکلی ندارد و رابطه‌اش با این بازیکن هم شکرآب نیست. باقری هم بعد از این اظهارنظر سرمربی تیمش تصمیم گرفت در این ماجرا مداخله‌ای نکند.

 

هافبک پرسپولیس در روز‌های اخیر بابت بی‌توجهی‌های بیش از اندازه برانکو در استفاده از او حسابی ناراحت شده و نغمه جدایی سر داده است. از طرفی برانکو در هیچ شرایطی حاضر به استفاده از این بازیکن در ترکیب تیمش نیست و در واقع به نوعی به او عدم نیاز نشان می‌دهد. مسلمان خیلی خوب متوجه این موضوع شده و قصد دارد برای فصل آینده راهی تیم دیگری شود، البته او اتخاذ تصمیم نهایی را به آخر فصل موکول کرده است.

یک تیم تهرانی به همراه دو تیم شهرستانی به شدت خواهان جذب مسلمان هستند و باید دید در نهایت این بازیکن چه تصمیمی می‌گیرد. آنچه مسلم است همه چیز برای جدایی مسلمان از پرسپولیس فراهم شده و شانس ماندن او در پرسپولیس خیلی کم است.

 

256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 770695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =