۰ نفر
۳۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵
پوستر بین‌المللی «در وجه حامل»/ عکس

پوستر بین‌‌المللی فیلم سینمایی «در وجه حامل» به کارگردانی بهمن کامیار و تهیه‌کنندگی مصطفی کیایی با طرحی از روژان ایرجی رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، همزمان با حضور فیلم سینمایی «در وجه حامل» در بخش بازار سی و ششمین جشنواره جهانی فجر، پوستر بین‌المللی این فیلم با طراحی روژان ایرجی رونمایی شد.

این فیلم که دومین اثر بلند بهمن کامیار در مقام کارگردان محسوب می‌شود، اثری اجتماعی است که فیلمنامه آن را نیز کامیار به نگارش درآورده و داستان آن روایتگر زندگی زنی به نام مهری است که ناخواسته درگیر ماجرایی مجهول می‌شود و در پی حل آن است.

«در وجه حامل» که پخش بین‌الملل آن بر عهده علی قاسمی ‏(PERSIA FILM DISTRIBUTION) است، روزهای پنجشنبه ۳۰ فروردین ساعت ۱۹:۵۵ در سالن شماره ۵ و شنبه اول اردیبهشت ساعت ۱۳:۱۰ در سالن شماره ۴ پردیس سینمایی چارسو به نمایش درمی‌آید.

ژاله صامتی، محمدرضا غفاری، ایرج سنجری، احسان امانی، رویا جاویدنیا، معصومه رحمانی، بابک بهشاد، جواد زیتونی، بیژن افشار، میثاق جمشیدی، مژده دایی، سیدوحید منافی، مهدی میری، پاوان افسر، اکبر مددی‌مهر، غلامحسین عباسی، مهران آتش‌زا، فرزاد سینا، شهرزاد بخشی، مهران فراهانی، فاطمه بابایی، رضوان جعفری، حمیدرضا خسرویون با حضور محسن کیایی و رعنا آزادی‌ور در این اثر به ایفای نقش پرداخته‌اند.

57242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 770881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =