ایسنا نوشت:دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از انهدام باند بزرگ تصادفات ساختگی در شهرستان اسلام آباد غرب خبر داد.

محمدحسین صادقی بر اهتمام دستگاه قضایی استان برای رسیدگی به پرونده‌های متشکله با ادعای ایراد صدمه بدنی عمدی ناشی از تصادفات رانندگی در دادسرای استان تاکید کرد و افزود: در این زمینه طی روز گذشته اعضای یک باند سازمان یافته تصادفات ساختگی در اسلام آباد غرب شناسایی و دستگیر شدند.

وی اظهار کرد: متهم اصلی این پرونده با شناسایی جوانان بیکار و نیازمند سطح شهرستان و دادن وعده دریافت مبالغ کلان، آنها را اغفال و با مشارکت شخصی ملقب به "دکتر" در اقدامی وحشیانه آنان را مجروح و مضروب کرده و سپس به سرصحنه تصادفات ساختگی می برد.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه تاکید کرد: اعضای این باند تاکنون با انجام تصادفات ساختگی موفق شده بودند مبالغ کلانی را از شرکت‌های بیمه استان کلاهبرداری کنند، البته این باند در اکثر پرونده‌های ساختگی با هوشیاری دستگاه قضایی ناکام مانده بودند.

صادقی با بیان اینکه متهم اصلی این پرونده سابقه محکومیت قضایی دارد، عنوان کرد: همچنین در این باند 4 نفر به عنوان شاکی برای پرونده‌های ساختگی فعالیت می‌کردند.

وی با اشاره به دستگیری یکی از اعضای این باند در مرکز کشور، عنوان کرد: تحقیقات از متهم برای دستیابی به سایر پرونده‌ها و شرکای جرم در دست بررسی است.

47237

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 770887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =