مدیر فروشگاه های زنجیره ای رفاه در آذربایجان شرقی از استقبال گسترده مردم از این مراکز خبر داد و افزود: شعبات هفتم و هشتم فروشگاه های رفاه در شهرک های باغمیشه و رشدیه تبریز افتتاح می‎شود.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، حسن سیدین خسروشاهی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هم اکنون ۱۴ فروشگاه زنجیره ای رفاه در آذربایجان شرقی فعالیت دارند که با افتتاح شعبات جدید، تعداد این مراکز به ۱۶ فروشگاه خواهد رسید.

وی با بیان اینکه سال گذشته در همین مدت فقط هفت شعبه فروشگاه رفاه در سراسر آذربایجان شرقی فعال بود، دلیل افزایش این مراکز را استقبال بالای مردم از کیفیت، قیمت و نیز خدمات فروشگاه های زنجیره ای رفاه اعلام کرد.
سیدین با اشاره به اینکه فقط برای فروشگاه پالادیوم شهرک رشدیه ۱۵ میلیارد تومان هزینه شده است گفت: درحالیکه میزان فروش در مراکز رفاه ۱۳۰ درصد رشد داشته است، بخش عمده درآمدهای حاصله از طریق تخفیفات گسترده و نیز جوایز ماهانه، به خود مردم باز می گردد.
مدیر فروشگاه های زنجیره ای رفاه در آذربایجان شرقی با اشاره به اشتغال بیش از ۵۰۰ نفر در فروشگاه های رفاه استان اظهار داشت: فروشگاه های جدید شهرک های باغمیشه و رشدیه جمعا با حدود دو هزار متر زیربنا ۶۰ نفر اشتغالزایی خواهند داشت.
به گفته وی در مراکز یاد شده، رفع نیازهای روزمره شهروندان در اولویت بوده بطوریکه مواد غذایی بسته بندی شده و تازه به صورت کامل در معرض فروش قرار می گیرد و لوازم خانگی به صورت جزئی عرضه خواهد شد.
مدیر فروشگاه های زنجیره ای رفاه در آذربایجان شرقی ادامه داد: این مراکز ضمن عرضه محصولات با قیمت ارزان، تمام حق و حقوق دولتی مانند مالیات و عوارض را نیز پرداخت کرده و در آبادانی جامعه ایفای نقش می کنند.
وی با تاکید بر اینکه فروشگاه های زنجیره ای رفاه مجموعه ای عمومی متعلق به مردم است گفت: یک درصد از کل سهام این مجموعه در اختیار شهرداری تبریز و ۶ درصد نیز در اختیار شهرداری تهران است.
مدیر فروشگاه های زنجیره ای رفاه در آذربایجان شرقی با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان حمایت از کالای ایرانی گفت: مجموعه فروشگاه های رفاه حمایت از کالای ایرانی را همواره در اولویت خود قرار داده بطوریکه بیش از ۹۰ درصد محصولات ارائه شده را کالاهای ایرانی تشکیل می دهند.
گفتنی است مراسم افتتاح شعبات جدید رفاه در تبریز ساعت ۱۷ عصر شنبه اول اردیبهشت ماه در پالادیوم رشدیه برگزار می شود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 771186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =