کلانتری خطاب به کاوه مدنی: به دلیل وجود تنگ‌نظری‌ها به‌ناچار استعفای شما را پذیرفتم

رییس سازمان حفاظت محیط زیست در پاسخ به درخواست استعفای کاوه مدنی ازمعاونت آموزش و پژوهش و سرپرستی بخش بین‌الملل این سازمان نوشت: با تاثر و اندوه فراوان به دلیل عدم رضایت والدین گرانقدرتان که خود سال‌ها در خدمت صنعت آب و برق کشور بودند برای ادامه خدمت در سازمان حفاظت محیط زیست، به دلیل برخی تنگ نظریهای موجود در کشور ناچارا استعفای شما را پذیرفتم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از سازمان محیط زیست؛ متن پاسخ عیسی کلانتری - معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست به درخواست کاوه مدنی برای استعفا آماده است:« به اطلاع می رساند که با تاثر و اندوه فراوان به دلیل عدم رضایت والدین گرانقدرتان که خود سال‌ها در خدمت صنعت آب و برق کشور بودند برای ادامه خدمت در سازمان حفاظت محیط زیست، به دلیل برخی تنگ نظریهای موجود در کشور ناچارا استعفای شما را پذیرفتم.

جنابعالی در شش ماهی که عهده دار مسئولیت در سازمان بودید عملا نشان دادید که با توجه به پشتوانه علمی بی‌نظیر، پشتکار ستودنی، رفتار مردمی، خلاقیت و ابتکار، عدم توجه به مشکلات مالی و تدارکاتی و با مشارکت مردمی چگونه می‌توان در راستای خدمت به مردم و کشور بدون هیچگونه چشمداشتی خدمت کرد و بیهوده نبود که در 30 سالگی در بیش از چند قرن اخیر به مقام جوانترین استاد تمام دانشگاههای اروپای غربی نائل شدید.

شما با روحیه مثبت و به دور از یاس و نا امیدی، پذیرای افکار عموم مردم و صاحب نظران بودید و هیچوقت از یاد پرسنل سازمان محیط زیست و مردم فراموش نخواهید شد. ازسویی مطمئن هستم با توجه به توانمندیهای چشمگیر و شایسته و بلوغ فکری طرز تفکرتان و اعتقاد راسخ به منافع ملی کشور کمک به مردم این سرزمین را در هر کجا که باشید دریغ نخواهید کرد.

در آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزونتان باقی می‌مانیم.

47236

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 771293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    15 0
    واای چه دلایل قانع کننده ای
  • بی نام TR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    29 0
    خدایا چه باید بگوییم به چه کسی باید شکایت ببریم. نوابغ سرزمینمان را فراری میدهند. که نادانان بمانند. خدا تو خود دیدی که سخنگویی قضایی کشور چه گفت او گفت که کاوه مدنی به کشور ضررهای بسیار زده راستی چه کسی به کشور سود رسانده ؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    9 9
    درود بر کلانتری
  • بی نام A1 ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    23 0
    واقعا زهی تأسف به حال این مملکت و این ملت
  • بی نام SE ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    22 0
    چه می کنیم ما با استعدادهای جهانی و نخبه هامون
  • ظفرقندی A1 ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    25 0
    پیشنهاد میکنم آقای کلانتری هم استعفا بدهند و بروند دنبال کسب و کار خصوصیشان چون تمام فعالیت های حفاظت از محیط زیست را محول به خداوند می کنند و هیچ نقشی برای سیستم عریض و طویل خود مد نظر ندارند
  • بی نام A1 ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    23 0
    تنگ نظری وکج اندیشی کشور را بسیار اسبب پذیر و در معرض نابودی قرار داده است عده ای با اصرار بر سیاستهای اشتباه کاری با این کشور کردند که هرگز در توان دشمن نبود