همسر سعید مرتضوی از بازداشت همسرش اظهار بی‌اطلاعی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از اعتماد آنلاین؛ همسر سعید مرتضوی که پیش از این گفته بود «مگر می‌شود از همسرم بی‌خبر باشم» امروز نسبت به خبر بازداشت مرتضوی اظهار بی‌اطلاعی کرد.

سعید مرتضوی در جریان اعتراضات انتخاباتی سال 88 در کسوت دادستان تهران دستور انتقال گروهی از معترضان بازداشت‌شده را به بازداشتگاه کهریزک صادر کرده بود. بعد از کشته شدن سه تن از بازداشت‌شدگان در کهریزک دادستان تهران به عنوان یکی از متهمان اصلی این پرونده مطرح بود با این حال در دادگاه نهایی به تحمل دو سال حبس به جرم معاونت در قتل محسن روح‌الامینی محکوم شد.

5 آذر 96 وکیل مدافع اولیای‌دم محسن روح‌الامینی خبر محکومیت سعید مرتضوی به دو سال حبس تعزیری در پرونده کهریزک در دادگاه تجدیدنظر را داده بود اما با شروع سال جدید خبری از بازداشت او نشد. غلامحسین محسنی‌اژه‌ای دو هفته قبل در واکنش سوالی درباره علت عدم بازداشت دادستان سابق تهران اظهار کرده بود: «او را گیر نیاورده‌ایم.»

بعد از این اظهارنظر سخنگوی قوه قضائی، گمانه‌زنی‌ها مبنی بر خروج مرتضوی از کشور قوت گرفت اما چند روز پیش هما فلاح تفتی، همسر سعید مرتضوی اعلام کرد همسرش در تهران و پیگیر ماده 477 است. او همچنین در پاسخ به این سوال اعتمادآنلاین که آیا از همسرش خبر دارد یا نه گفته بود: «مگر می‌شود از ایشان خبر نداشته باشم، ایشان در تهران است اما در منزل نیست.»

با این حال او امروز که برخی شایعه‌ها مبنی بر بازداشت سعید مرتضوی در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شد از وضعیت همسرش اظهار بی‌اطلاعی کرد. او در پاسخ به این سوال اعتمادآنلاین که «آیا خبر بازداشت همسرتان را تایید می‌کنید؟» گفت: «من هیچ خبری از آقای مرتضوی ندارم.»
47236

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 771302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =