۳ کشته و ۲ مجروح در انفجار مهیب یک منزل مسکونی در یزد

ایسنا نوشت: انفجار مهیب صبح امروز یک منزل مسکونی واقع در خیابان امام کوچه بازار نو جنب خانه امام حسینی یزد، حادثه دلخراشی را رقم زد و منجر به کشته شدن سه نفر و مجروح شدن دو نفر دیگر شد .

«محمدرضا رحیمی» معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری یزد که به اتفاق «سعید ایران نژاد» بازرس سازمان خود را به محل حادثه رسانده و ناظر بر عملکرد نیروها بودند، گفت: رخداد این حادثه رأس ساعت 9:27 صبح شنبه اولین روز از ماه اردیبهشت به سامانه 125 اطلاع رسانی شد که ستاد فرماندهی بلافاصله سه دستگاه خودروی عملیاتی از ایستگاه شماره یک، پنج و شش به محل مورد نظر اعزام کرد.

وی افزود: اولین گروه از آتش‌نشانان کمتر از 3 دقیقه به محل حادثه رسیدند و با صحنه‌ای مواجه شدند که شدت انفجار، درب و پنجره‌های ساختمان را از جا کنده و هر کدام به طرفی پرتاب کرده بود که در این لحظه امدادگران آتش‌نشانی همزمان با ایمن‌سازی و قطع جریان برق و گاز منزل، با استفاده از تجهیزات انفرادی به داخل ساختمان رفته و عملیات جستجو و امداد و نجات را آغاز کردند.

رحیمی اظهار کرد: پنج نفر داخل منزل بودند که متاسفانه سه نفر به نام‌های «حسین.س»، «علی.م» و «کمال.و» همگی حدوداً 34 ساله به علت شدت جراحات در همان لحظات اولیه فوت شده بودند و دو نفر دیگر به نام‌های «شهاب.ک» و «مرتضی.س» به شدت مجروح می‌شوند که آتش‌نشانان در یک عملیات خیلی حساس و با استفاده از تجهیزات خاص آنها را به بیرون از ساختمان انتقال و جهت اعزام به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس کردند.

معاون علیات آتش‌نشانی یزد گفت: در این انفجار خساراتی نیز به ساختمان منزل وارد شده،علت این انفجار به دلیل نشت گاز و متعاقب آن انفجار مهیب بوده است.

42236

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 771329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =