در قم؛ برگزیدگان جشنواره تندیس برترین مشاوران بیمه‌های زندگی بیمه پاسارگاد معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره تندیس برترین مشاوران بیمه‌های زندگی بیمه پاسارگاد ( سازمان تخصصی آموزش و فروش بیمه های عمر وتامین آتیه کد 0924، پیشروان پاسارگاد ) معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، نخستین جشنواره تندیس برترین مشاوران بیمه‌های زندگی ۲۶ فروردین ماه با حضور مدیران سازمان تخصصی فروش و آموزش بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد، تجلیل از نمایندگان برتر گروه‌های این سازمان و معرفی نفرات برگزیده جشنواره در تالار ونوس شهر مقدس قم به کار خود پایان داد.

جشنواره تندیس برترین مشاوران بیمه‌های زندگی بیمه پاسارگاد در قم


*صدور بیش از هشت هزار و هفتصد بیمه‌نامه عمر در سال گذشته
در ابتدای این مراسم، مدیر ارشد فروش بیمه‌های عمر شرکت بیمه پاسارگاد با اشاره به اینکه بیمه پاسارگاد در سال گذشته توانسته است به موفقیت‌های مختلفی برسد، اظهار کرد: به همت و تلاش نمایندگان و مدیران فروش توانستیم سال گذشته بیش از هشت هزار و هفتصد بیمه‌نامه عمر را به ثبت برسانیم که این آمار نسبت به سال‌های گذشته بسیار قابل توجه است و امیدواریم طی سال‌های آینده نیز بتوانیم آمار بیمه‌نامه‌ها را افزایش دهیم.

جشنواره تندیس برترین مشاوران بیمه‌های زندگی بیمه پاسارگاد در قم


خانم بخشیان با تاکید بر اینکه فعالیت‌های آموزشی به صورت ویژه مورد توجه سازمان تخصصی آموزش و فروش بیمه عمر و تامین آتیه ( پیشروان پاسارگاد ) است، اضافه کرد: در سال گذشته بیش از هزار و ۵۰۰ ساعت آموزشی را در چهار مقطع مختلف برگزار کرده‌ایم تا افراد با نکات آموزشی مورد نیاز آشنا شوند.
وی از انجام پیگیری‌های مختلف برای برگزاری جشنواره اهدای تندیس زرین برترین مشاوران بیمه‌های زندگی از بهمن ماه سال گذشته یاد کرد و ادامه داد: امیدواریم با برگزاری این جشنواره در سال‌های آینده بتوانیم شاهد موفقیت‌های بیشتری در بیمه پاسارگاد باشیم.
همچنین ، سمیه رجبی زاده و حمیدرضا یاسبلاغی ، اسدالله شاکری ، محسن سعادت ، خاطره نظربین و فرهنگ نصرتی ، فاطمه منشی پور ، سمیه شیخ ز میدانی ، محمد شاهوند ، رویا امیدوار ، امیر حسین سلگی ، مریم عدالت فر به عنوان نمایندگان برتر گروه های مختلف توسط مدیران گروه ها مورد تجلیل قرار گرفتند.

جشنواره تندیس برترین مشاوران بیمه‌های زندگی بیمه پاسارگاد در قم


در ادامه این مراسم، ابوالفضل زینلی، بهروز بیگدلی، ابوالحسن عبدالملکی و زهرا قلخانی، عبدالله خانعلی‌زاده، الناز صفی‌پور و نیما صبوری، علی اعظم شفیعیان، علی امانی، فرشته علی عسگری، یحیی مروجی به‌عنوان نامزدهای دریافت تندیس زرین معرفی و مورد تجلیل قرار گفتند.


*«کسب ثروت و آگاهی با تلاش و همت عالی» شعار سال جدید برای پیشروان پاسارگاد
مدیر ارشد آموزش و فروش بیمه عمر نیز طی سخنانی با اشاره به اینکه صلاحیت‌های ۹گانه برای تعیین مشاوران برتر بیمه‌های زندگی به گروه‌های مختلف اعلام شده است ، اظهار کرد : نمایندگانی که به دنبال حضور بر روی استیج جشنواره سال ۱۳۹۷ ( نامزد دریافت تندیس ) هستند باید برای رسیدن به صلاحیت‌های ۹گانه برنامه‌ریزی کنند تا بتوانند به موفقیت مورد نظر برسند.

جشنواره تندیس برترین مشاوران بیمه‌های زندگی بیمه پاسارگاد در قم


مجید رضایی با بیان اینکه مدیران فروش بیمه پاسارگاد در تحقق اهداف این مجموعه نقش قابل توجهی داشته‌اند ، تصریح کرد: امیدواریم با استفاده از ظرفیت افراد مختلف در بدنه سازمان پیشروان پاسارگاد بتوانیم در سال جاری به دستاوردهای بیشتری برسیم.
وی خاطرنشان کرد: هر ساله عنوانی برای تقویت فعالیت‌ها و افزایش انگیزه بیمه‌گران با شعار و محوریت مشخص کار خود را دنبال می‌کنیم که شعار امسال «کسب ثروت و آگاهی با تلاش و همت عالی» نام‌گذاری شده است چراکه ثروت بدون آگاهی هیچ کاربردی نخواهد داشت و انسان بدون تلاش و همت نمی‌تواند به ثروت و آگاهی برسد.
مجید رضایی در ادامه به نقش مهم اهداف و رویاها پرداخت و متذکر شد.
همه چیز از یک رویا شروع میشود وتمامی انسانهای موفق با آرزوها ورویاهای خود توانسته اند به موفقیت برسند و امروز بخشی از رویاها و بهتر بگویم اهداف پیشروان پاسارگاد به همت و تلاش مدیران و نمایندگان محترم محقق شده واین تازه شروع راهی است که ما در آن پا نهاده ایم.

جشنواره تندیس برترین مشاوران بیمه‌های زندگی بیمه پاسارگاد در قم


بر اساس این گزارش، در پایان این مراسم یحیی مروجی به عنوان نفر سوم از استان قم ( دریافت تندیس برنز ) ، علی امانی از استان تهران و فرشته علی عسگری از استان قم به ‌عنوان نفرات دوم ( دریافت تندیس نقره ) و علی اعظم شفیعیان از استان مازندران به‌عنوان نفر اول (دریافت تندیس زرین ) نخستین جشنواره اهدای تندیس برترین مشاوران بیمه‌های زندگی شرکت بیمه پاسارگاد ( سازمان آموزش و فروش بیمه های عمر کد ۰۹۲۴ ، پیشروان پاسارگاد معرفی شدند و هدایای نفیس این جشنواره را دریافت کردند.

جشنواره تندیس برترین مشاوران بیمه‌های زندگی بیمه پاسارگاد در قم


لازم به ذکر است، اهدای هدایایی به قید قرعه به شرکت‌کنندگان، نمایش کلیپی از فعالیت‌های پیشروان پاسارگاد، رونمایی از سکه طلای پیشروان پاسارگاد، بازخوانی پیمان‌نامه، اجرای استنداپ کمدی و خوانندگی برخی از هنرمندان گروه پیشروان پاسارگاد از دیگر بخش‌های این مراسم بوده است.
اطلاعات کامل همایش، فیلم و عکس ها در وب سایت تخصصی سازمان به آدرس www.pasargad924.ir موجود می باشد.

جشنواره تندیس برترین مشاوران بیمه‌های زندگی بیمه پاسارگاد در قم


46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 771386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =