سایت خبری شهردار آنلاین نوشت: رییس سابق شورای شهر در خصوص گزینه‌های پیشنهادی خود برای شهرداری تهران گفت: من به صورت خصوصی این افراد را پیشنهاد داده‌ام و قرار نیست آن را به صورت علنی اعلام کنم.

 در 10 روز گذشته شاهد واکنش‌های متفاوتی نسبت به خروج محمدعلی نجفی از شهرداری تهران بوده‌ایم. مهدی چمران از جمله اشخاصی بود که از ابتدای روی کار آمدن مجموعه مدیریت جدید شهری انتقادات جدی نسبت به آن داشت. او در آخرین اظهاراتش در خصوص انتخاب عملکرد هفت ماهه شهرداری تهران و انتخاب شهردار جدید در مصاحبه با خبرگزاری فارس گفته بود: «در حال حاضر تهران شهر خوابیده‌ای است و همه چیز در آن متوقف شده است، به غیر از خدمات شهری آن هم در حد معمول.»

وی با بیان اینکه گزینه‌هایی که برای شهرداری مناسب می‌دانم را به شورای شهر پیشنهاد دادم، گفت: «در حال حاضر بنده چند نفر را برای شهرداری تهران پیشنهاد دادم و این لیست شامل افرادی است که گرایش‌های سیاسی آن چنانی ندارند و می‌توانند با تفکر سیاسی مختلف کار کنند.»

این در حالی است که به نظر می‌رسد اعضای شورای شهر تهران اطلاعی از این لیست و افراد مورد نظر چمران برای تصدی کرسی شهرداری تهران ندارند. برخی از اعضای شورای شهر از جمله علی اعطا سخنگوی شورا شهر تهران در گفت‌وگو با شهردارآنلاین در واکنش به این سوال که آیا لیستی از سوی مهدی چمران به دست شورا رسیده است و اگر رسیده او چه کسانی را به شورا معرفی کرده است؟ به صورت کلی از وجود چنین لیستی اظهار بی‌اطلاعی کرد.

از طرف دیگر رییس سابق شورای شهر تهران در گفت‌وگو با شهردارآنلاین در خصوص این لیست پیشنهادی گفت: من به صورت خصوصی این افراد را پیشنهاد داده‌ام و قرار نیست اسامی آنها را علنی اعلام کنم .

چمران ادامه داد: این معرفی به عنوان یک مشورت بوده است و به آنها گفته‌ام اگر می خواهید فردی را برای شهرداری انتخاب کنید،این افزاد از جمله گزینه‌های موجود هستند.

وی در پاسخ به این سوال که گزینه های مورد نظر را به کدام عضو شورا پیشنهاد داد‌ه‌اید، نیز گفت: این مسائل بخشی از مشورت‌های خودمان بوده است.

چمران در خصوص احتمال حضورش در شورای شهر به عنوان نفر بیست و دوم تهران در صورت شهردار شدن محسن هاشمی رفسنجانی نیز گفت: من هنوز به این موضوع فکر نکرده‌ام و فعلا فکر نمی‌کنم.

 

 

 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 771400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =