معاون بهره برداری فولاد مبارکه با اشاره به سرمایه گذاری های فولاد مبارکه در طرح جمع آوری پساب های شهری شهرستانهای لنجان و مبارکه و بازچرخانی آنها در فرایند تولید شرکت، گفت: در صورت به بهره برداری رسیدن مراحل اول این پروژه در پایان شش ماه اول سال جاری میزان برداشت آب تا حدود ۴۰۰ مترمکعب، معادل حدود ۱۵ درصد دیگر نیز کاهش خواهد یافت.ر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مختار بخشیان معاون بهره برداری فولاد مبارکه از ثبت رکوردهای جدید در خطوط تولید فولاد مبارکه خبر داد و گفت: کارکنان بلندهمت فولاد مبارکه با ایمان به اهداف و راهبردهای مدیریت شرکت، بار دیگر با رکوردشکنی در اکثر نواحی شرکت، جلوه های زیبا و غرورآفرینی از همت، تلاش، صمیمیت و اجرای کارِ گروهی را به تصویر کشاندند.

وی با اشاره به عملکرد درخشان نواحی مختلف تولیدی گفت: در فروردین ماه میزان تولید آهن اسفنجی به ۶۸۵۱۳۷ تن رسید و میزان تولید تختال در ناحیۀ فولادسازی و ریخته گری مداوم نیز به ۶۱۵۳۰۰ تن افزایش یافت.

وی با بیان اینکه در همین ماه تولید کلاف گرم۴۹۶۵۵۶ تن را تجربه کرد، ادامه داد: رکوردشکنی های کارکنان در مجتمع فولادسبا نیز با عبور از مرز ۱۰۰ هزار تن کلاف گرم ادامه یافت تا برگهای زرین دیگری به دیوان افتخارات فولاد مبارکه افزوده شود.

معاون بهره برداری فولاد مبارکه کسب این موفقیت ها را حاصل تلاش و همدلی تمامی مدیران، کارکنان و پیمانکاران شرکت در بخشهای مختلف دانست و از ایشان قدردانی کرد.

وی خاطرنشان کرد: اهمیت و ارزش این افتخارات از آنجایی دوچندان شده که با وجود افزایش تولید در همۀ خطوط، شاهد کاهش ۲۵ درصدی برداشت آب و کاهش ۱۰ درصدی مصرف آن هستیم که در شرایط کنونی، این دستاورد مهم نیز در جای خود قابل توجه است و یکی دیگر از افتخارات بزرگ فولاد مبارکه به شمار میآید.

بخشیان این میزان کاهش برداشت و مصرف آب را حاصل سرمایه گذاری ها و اقدامات اصلاحی انجام گرفته در سال گذشته و قبل از آن در حوزۀ استفاده بهینه از منابع آبی دانست و گفت: خوشبختانه با دوراندیشی مدیریت شرکت و با همت کارکنان، این طرح ها به ثمر رسیده و یا به ثمر خواهد نشست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سرمایه گذاری های فولاد مبارکه در طرح جمع آوری پساب های شهری شهرستانهای لنجان و مبارکه و بازچرخانی آنها در فرایند تولید شرکت، گفت: در صورت به بهره برداری رسیدن مراحل اول این پروژه در پایان شش ماه اول سال جاری میزان برداشت آب تا حدود ۴۰۰ مترمکعب، معادل حدود ۱۵ درصد دیگر نیز کاهش خواهد یافت.

معاون بهره برداری فولاد مبارکه در بخش پایانی سخنان خود صمیمانه از همت بلند و زحمات تمامی مدیران، کارکنان، پیمانکاران و تأمین کنندگان شرکت قدردانی و اظهار امیدواری کرد با ادامۀ این مجاهدت ها در سال جاری راه دستیابی به اهداف سالانه هموارتر شود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 771422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =