جانشین فرمانده کل قوا در ناجا پس از وصول و ملاحظه گزارش نیروی انتظامی از اتفاقات صورت گرفته در یکی از پارک‌های تهران توسط ماموران گشت ارشاد، در یادداشتی پی نوشت کرد: با توجه به گزارش، ضمن رسیدگی کامل به تخلفات انجام شده توسط خاطی، اقدام خلاف قانون فرد مامور هم با سرعت در حوزه تخلفات انتظامی مورد بررسی و اقدام قانونی لازم صورت گرفته و نتیجه گزارش شود.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و جانشین فرمانده کل قوا در ناجا پس از وصول و ملاحظه گزارش نیروی انتظامی از اتفاقات صورت گرفته در یکی از پارک‌های تهران توسط ماموران گشت ارشاد، در یادداشتی خطاب به رئیس دفتر جانشینی فرماندهی کل قوا در امور ناجا نوشت: «ضمن ارج گذاشتن به زحمات شبانه روزی و موثر نیروهای خدوم و زحمت کش ناجا که بر کسی پوشیده نیست و ضرورت برخورد با متخلفین به صورت قانونی، اقدامات معدود نیروها خارج از حوزه اختیارات و قانون موجب خدشه دار شدن تلاش و زحمات همه نیروها می شود.

رحمانی فضلی در ادامه تاکید کرد: با توجه به گزارش، ضمن رسیدگی کامل به تخلفات انجام شده توسط خاطی، اقدام خلاف قانون فرد مأمور هم با سرعت در حوزه تخلفات انتظامی مورد بررسی و اقدام قانونی لازم صورت گرفته و نتیجه گزارش شود.

او گفت: بدیهی است نحوه اقدام و نتیجه با توجه به طرح آن در افکار عمومی، برای عموم منتشر شود.

جانشین فرمانده کل قوا در ناجا گفت: ضروری است تمهیداتی اندیشیده شود تا این نوع اقدامات صورت نگرفته و با متخلفان به سرعت برخورد شود.

 

سیاوشی: مامور خاطی نیروی انتظامی در وضعیت انتظار خدمت قرار گرفت

همچنین، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به ویدئوی پخش شده درباره ضرب و شتم یک زن توسط مامور انتظامی گفت: من با ناجا درباره قضیه پیش آمده صحبت کردم و آنها گفتند قرار نبوده چنین کاری صورت گیرد و رویه اینطور بوده که اگر شخصی پوشش خیلی خلاف عرفی داشت به او تذکر داده شود. ضمن اینکه مامور خاطی در وضعیت «انتظار خدمت» قرار گرفته است.

 

۴۲۲۳۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 771434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام GB ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    39 2
    از این رفتارهای خودسرانه با زنان و دختران زیاد اتفاق میفتد. قانون باید اصلاح شود، وگرنه 4 تا برخورد مقطعی و کوتاه مدت فایده ندارد. 2 روز بعد دوباره روز از نو و روزی از نو
  • بی نام A1 ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    43 0
    مامور خاطی نیروی انتظامی در وضعیت انتظار خدمت قرار گرفت دروغ و بی تدبیری پشت سرهم
  • شمس تبریزی A1 ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    7 43
    اگر آن مامور منتظر خدمت شود بهش ظلم شده
  • بدون نام ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    26 0
    اينم از دست آورد فضاي مجازي معجزه ميكنه !!!! با تشكر از خبر انلاين در ضمن من چون مرتب مطالب شما را ميخوانم بايد بگويم يكي از پر اشتباه ترين سايتها در غلط املا ايي هستيد
  • بی نام IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    42 3
    همیشه انگشت کوچیکه مجازات میشه... اگه واقعا دنبال حل مشکل هستین کسی را مجازات کنید که این ها را به جان مردم انداخته
  • بی نام A1 ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    0 0
    انتظار خدمت یعنی مرخصی بدون حقوق، باید اخراجش کنند
  • محمد IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
    0 0
    بايد بيارنش در همون محل حد رو براش اجرا كنن كه حساب دست همه گشت ارشادي ها بياد. از اون روز دارم حرص ميخورم و تاسف كه چرا بايد اينطوري باشيم