نیروی انسانی بزرگترین سرمایه آموزش و پرورش است

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به آغاز هفتة معرفی مشاغل که هر ساله در هفته اول اردیبهشت ماه در مدارس برگزار می شود، گفت: نیروی انسانی بزرگترین سرمایه آموزش و پرورش است و در این راستا هفته مشاغل فرصت مغتنمی است تا دانش آموزان دوره های مختلف تحصیلی بامشاغل گوناگون و لزوم آنها در جامعه آشنا شوند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، موسوی نیا تصریح کرد: آشنایی با مشاغل مختلف این امکان را به دانش آموزان می دهد تا متناسب بااستعداد،توانایی،رغبت ،هوش وعلائق خود نسبت به انتخاب رشتة تحصیلی مناسب که منجر به انتخاب شغل مورد علاقة آنها می شود ، اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه های هفته معرفی مشاغل با هدف آشنایی دانش آموزان با رشته های تحصیلی و زمینه های شغلی و شرایط ورود به مشاغل جایگاه خاصی دارد که باید مورد توجه و اهتمام مدیران قرار گیرند.

مرادی رییس اداره مشاوره آموزش و پرورش لرستان نیز به برنامه های هفته معرفی مشاغل اشاره کرد و گفت: بازدید دانش آموزان از نمایشگاههای برگزار شده مرتبط با موضوع ،بازدید از مراکز صنعتی ، تولیدی و فنی و حرفه ای ، حضور کارشناسان مجرب در مدارس جهت آگاه سازی دانش آموران با مشاغل مختلف و ارایه اطلس شغلی آموزش و پرورش شهرستانها ،مناطق و مدارس به دانش آموزان به منظور شناخت بیشتر جامعه هدف با رشته ها و مشاغل مختلف از جمله برنامه های متنوع این هفته می باشد.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 771539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =