۰ نفر
۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۰
نقد سازنده و منصفانه راهگشای مشکلات است

مدیر شبکه بهداشت و درمان بیجار نقد را لازمه توسعه و ترقی جوامع دانست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از بیجار، محمد مظاهری در در جمع اصحاب رسانه، مجموعه سازمان های مردم نهاد و فعالین فضای مجازی با اشاره به نقد منصفانه وبرپایه اطلاعات صحیح گفت: اصحاب رسانه و سازمان های مردم نهاد و مجموع فعالین در فضای مجازی نقد منصفانه وبه دور از غرض ورزی راهگشایی برای حل مشکلات موجود خواهد بود.

وی با بیان اینکه مشکلات وکاستی ها در همه جا به چشم میخورد اظهار داشت: انعکاس به موقع مشکلات وارائه راهکار برای رفع مشکلات بهترین کار برای مرتفع کردن آن است.
مدیرشبکه بهداشت ودرمان با بیان اینکه از انتقادات استقبال می نماید و واهمه ایی ندارد گفت: انتقادات باید با ارائه راهکار توام باشد تا باعث جهش به سمت توسعه گردد.

وی لازمه اظهار نظر وانتقاد را علم کامل به مسائل دانست و عنوان کرد: انتقاد اگه براساس اطلاعات صحیح درباره مسئله نباشد سمت وسویی منفی به مسائل خواهد بخشد ونه تنها مشکل را رفع بلکه بزرگتر می نماید.

وی از تشکیل اتاق فکر در شبکه بهداشت ودرمان خبر داد وگفت: در آینده ایی نزدیک اتاق فکری، از مجموعه افراد صاحب نظر تشکیل خواهد شد تا بتوان گامی در راستای توسعه وپشرفت در حیطه بهداشت ودرمان برداشته شود.
وی اظهار داشت: انجمن خیرین سلامت، راه اندازی درمانگاه شبانه روزی،راه اندازی مرکز فوریت ۱۱۵ در بابارشانی و اخذ مجوز برای راه اندازی دومین مرکز فوریت پزشکی در بیجار وجاده خورخوره از اقدامات شش ماهه آینده در راستای توسعه بهداشتی درمانی در دیار گروس است.

مدیر شبکه بهداشت ودرمان ادامه داد: ارتقای سیستم رادیولوژی و تهیه دستگاه پیشرفته تصویر برداری برای اتاق عمل و مجهز کردن سیستم امحای زباله از دیگر اقدامات می باشد.

وی در ادامه در رابطه با سامانه الکترونیکی سیب گفت: تا باحال ۶۳درصد از جمعیت شهرستان و ۶۶درصد جمعیت روستاها در این سامانه ثبت نام نموده و خدمات دریافت کرده اند.

مظاهری تاکید کرد: مردم عزیز می توانند از ساعت ۷:۳۰الی ۱۴:۰۰ جهت ثبت نام در این سامانه با در دست داشتن کارت ملی در۴ مرکز بهداشتی واقع در سطح شهر ثبت نام نموده و از مجموعه خدمات رایگان این مراکز بهرمند شوند.

وی افزود: بیمارستان امام حسین بیجار، عنوان دوستدار مادر وسلامت را از دانشگاه علوم پزشکی دریافت نموده وکمترین آمار سزارین را درسطح استان به خود اختصاص داده است و کلاسهای آموزشی زایمان فیزیولوژیک را، راه اندازی نموده است.

مظاهری در پایان اظهار داشت: امید است با هم فکری صحیح و یاری افراد دلسوز بامجموعه بهداشت ودرمان شاهد پیشرفت وتوسعه در مسائل بهداشتی ودرمانی باشیم.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 771550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =