۰ نفر
۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۵:۲۲

ایسنا نوشت:رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از شناسایی و دستگیری عامل اقدام به سرقت و مزاحمت بانوان مشهور به خفاش شب، در رشت و بندرانزلی خبر داد.

 سرهنگ «فرهاد فلاح کریمی»، از دستگیری مزاحمان خیابانی در رشت و انزلی خبر داد و اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت از ابتدای سال از آرایشگاه‌های زنانه، بوتیک‌ها و مکان‌هایی که توسط بانوان اداره می‌شد و مقرون به آزار و اذیت جنسی بود، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان پس از بررسی دقیق صحنه‌های جرم، چهره یک مرد موتورسوار را به‌عنوان متهم شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان گفت: فرماندهی انتظامی شهرستان بندرانزلی هفته گذشته موفق به دستگیری سارقی شد که به همین شیوه اقدام به سرقت می‌کرد و تصاویر به دست آمده از دوربین‌های مداربسته، شباهت زیادی به عامل مزاحمت بانوان داشت اما با توجه به انکار متهم دستگیر شده، نامبرده در اجرای دستور مقام محترم قضایی برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فلاح کریمی با تأکید بر این‌که متهم مذکور با توجه به مستندات جمع‌آوری شده از پرونده و تصاویر دوربین‌های مداربسته هم‌چنین شناسایی توسط شاکیان، چاره‌ای به جز اعتراف به جرم انتسابی نداشت، خاطرنشان کرد: نامبرده که در فضای مجازی به خفاش شب مشهور و باعث ایجاد احساس ناامنی بین شهروندان شده بود، سرانجام به جرائم خود اقرار کرد.

این مقام انتظامی با بیان این‌که در برخی موارد بانوان هنوز اقدام به شکایت از این متهم نکرده‌اند، گفت: شهروندان در صورت داشتن شکایت از این متهم می‌توانند به دایره دوم مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان گیلان مراجعه کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با تقدیر از همکاری مستمر شهروندان با نیروی انتظامی، از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق فوریت‌های پلیسی 110 با ما در میان بگذارند.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 771566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =